Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO

fot. Asia Wiśniewska Fotografie

Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz większą popularność na polskim rynku turystycznym. Inicjatywa przyciąga rosnącą liczbę uczestników, wśród których są zarówno wystawcy, jak i kupujący. Zauważalny jest także wzrost liczby firm turystycznych, które regularnie biorą udział w wydarzeniu, co świadczy o jego rosnącym znaczeniu i wartości w branży.

Wydarzenie odbyło się w czterogwiazdkowym, eleganckim hotelu Diament Arsenal Palace Katowice/Chorzów, którego wnętrza i atmosfera nawiązują do epoki napoleońskiej. Wydarzenie otworzyli Michał Domański – właściciel magazynu „All Inclusive” i marki ALL Events & PR oraz Zuzanna Sprycha – prezeska TOO. Z gośćmi przywitali się również partnerzy strategiczni: Martin Pavlik, przedstawiciel Slovakia Travel na Polskę, Gabor Somogyi, prezes SAAKP oraz Agnieszka Sikorska, dyrektor Śląskiej Organizacji Turystycznej.

fot. Asia Wiśniewska Fotografie

Krajem partnerskim tegorocznej edycji ALLinTOO była Słowacja, która zaprezentowała 17 wystawców. Główny tematem przewodnim wydarzenia brzmiał „Woda – Zdrowie, Rozrywka i Relaks”. Regionem partnerskim było Śląskie, dzięki współpracy ze Śląską Organizacją Turystyczną, która zorganizowała program po zakończeniu części biznesowej i spotkań B2B. Nowością tej edycji było również „Meet Hiszpania” Roadshow, które stanowiło okazję do spotkania 11 wystawców z Hiszpanii.

ALLinTOO – 80 wystawców z całego świata

ALLinTOO gościło blisko 80 wystawców z różnych zakątków świata. Obecne były kraje takie jak Kuba, Dominikana, Japonia, Korea Południowa, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Oman, Tajlandia, Egipt, Grecja, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Bułgaria, Czechy, Szwecja, Finlandia, Litwa, a także Polska. W wydarzeniu wzięło udział 120 touroperatorów z Polski oraz krajów takich jak Czechy, Węgry, Słowacja i Szwajcaria.

W trakcie rozmów przy stolikach B2B, uczestnicy nawiązywali kontakty biznesowe, które mogą zaowocować przyszłą współpracą. Po intensywnym dniu rozmów, uczestnicy wzięli udział w wieczornej imprezie, gdzie Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” zachwycił publiczność repertuarem. Wieczór uświetniło losowanie ponad 50 fantastycznych nagród oraz energetyczna zabawa na parkiecie z DJ Kuba Skalmierski.

fot. Asia Wiśniewska Fotografie

W drugiej części wydarzenia goście zwiedzili Kopalnię Guido, a po nim skosztowali śląskich smaków z food trucka przygotowanych przez Śląską Organizację Turystyczną.

VIII edycja ALLinTOO odbędzie się w Poznaniu w dniach 22-23 października 2025 roku w Novotel Poznań Centrum.