Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt #iamAUT, który zachęca do cyfrowego detoksu podczas wakacji w Austrii. Kampania, rozpoczęta na początku czerwca, oferuje influencerom prawdziwą przerwę od mediów społecznościowych, podczas której ich profile są zarządzane przez lokalnych AUTfluencerów, którzy prezentują autentyczny austriacki styl życia. Projekt otwiera swoje drzwi również dla polskich influencerów.
W pierwszych etapach projektu międzynarodowi influencerzy zostali zaproszeni do Austrii na urlop wolny od mediów społecznościowych. Influencerzy spędzili wakacje offline w czterech różnych regionach Austrii – w Salzburgu, Schladming, Salzkammergut i Seefeld.
Ich konta były prowadzone przez lokalnych mieszkańców, którzy zapewniali autentyczne wglądy w życie codzienne i kulturę Austrii. Dzięki temu kraj ten został przedstawiony jako idealne miejsce na cyfrową przerwę. Inicjatywa rozpoczęła się od niemieckiej influencerki xLaeta w Salzburgu, następnie włoskiej influencerki Giulii Lamarca w Schladming, Poliny Burashnikovej z Holandii w Seefeld w Tyrolu oraz Jitki Novackovej z Czech nad Traunsee. Austriaccy AUTfluencerzy przejęli ich kanały i przybliżyli milionom obserwujących prawdziwą Austrię.
„Inicjatywa #iamAUT ma na celu zwrócenie uwagi na istotny problem społeczny, jakim jest presja mediów społecznościowych. Wiele osób jest przytłoczonych i potrzebuje pilnie przerwy od tego. Chcieliśmy także przedstawić różnorodne regiony Austrii jako idealne miejsca na całkowity wypoczynek, co nasi AUTfluencerzy osiągnęli w niezwykle autentyczny i zabawny sposób” – mówi Sandra Stichauner, CMO Österreich Werbung.
Trzeci etap projektu: AUTfluencer Service dla polskich influencerów
Usługa AUTfluencer Service jest również skierowana do influencerów z Polski oraz tych, którzy prowadzą swoje media społecznościowe w języku polskim. Dzięki temu influencerzy mogą zgłaszać się do końca lipca na wakacje offline, a w tym czasie ich kanały będą zarządzane przez autentycznych austriackich AUTfluencerów. Dotychczas zgłosiło się już ponad 100 influencerów z 15 krajów (w tym kilkunastu z Polski) z łączną liczbą ponad 2,3 mln obserwujących.
Wyniki i zainteresowanie
Do tej pory treści stworzone w ramach kampanii #iamAUT osiągnęły ponad 25 mln wyświetleń na kanałach influencerów oraz kanałach Österreich Werbung. To dowodzi, jak istotny i aktualny jest temat prawdziwej przerwy od mediów społecznościowych.
Jak się zgłosić?
Influencerzy z Polski mogą zgłaszać się na offline’owe wakacje w ramach inicjatywy #iamAUT do końca lipca. Wszystkie informacje dotyczące udziału są dostępne na stronie.
POWIĄZANE WPISY
23 stycznia 2025
Zimowe wyjazdy Polaków: siedem na 10 osób preferuje płatności bezgotówkowe
Nowe badanie Visa pokazuje, że prawie połowa Polaków planuje spędzić zimą urlop w górach.…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
OLX: Zakopane liderem wśród ulubionych kierunków Polaków
Podczas ferii zimowych 2025 większość Polaków wybierze wypoczynek w górach. Tak wynika z…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Chorwacja: Polacy na czwartym miejscu wśród turystów w 2024 roku
Według danych systemu eVisitor od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku, do Chorwacji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty