Odmieniony hotel Ibis Poznań Centrum
Dzięki wprowadzonym w minionym roku zmianom wypoczynek w tym dwugwiazdkowym hotelu nabrał zupełnie innego wymiaru. Goście mogą się cieszyć nie tylko odnowionymi pokojami, ale także nowym designem powierzchni wspólnych czy najmodniejszymi i-Burgerami serwowanymi w restauracji urządzonej według konceptu ibis kitchen.
W hotelu dostępnych jest 146 pokoi, w tym 118 dwuosobowych z łóżkiem typu Queen oraz 4 przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Każdy z nich posiada klimatyzację, szybkie połączenie WiFi, telewizję satelitarną oraz łazienkę z prysznicem.
Początkowy etap prac trwał od stycznia do marca 2015 roku i miał na celu odnowienie części wspólnych: recepcji, restauracji, lobby, baru oraz sali konferencyjnej. Wymienione zostały meble, a także wprowadzono nową kolorystykę wnętrz. Współczesny miejski design, ciepłe kolory, elementy wystroju wykonane z drewna oraz grafiki tworzą wyjątkowy klimat. Zgodne ze stosowanym w obiektach marki ibis konceptem Avanzi, hotelowe wnętrza cechują przede wszystkim otwarte przestrzenie, w których panuje luźna, nieformalna atmosfera. Zasada ta dotyczy również odnowionej recepcji, która płynnie przechodzi w lobby. Szczególną uwagę zwracają jej tylne panele, na których wyświetlane są przydatne informacje m. in. o pogodzie, kursie walut lub ofertach specjalnych obiektu. W poznańskim hotelu wprowadzono też nowatorski koncept gastronomiczny – ibis kitchen, który współgra ze współczesnym duchem powierzchni ogólnych zaprojektowanych przez Atelier Archange. W restauracji zastosowano połączenie bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach. Tutaj goście mogą spróbować kuchni międzynarodowej, przygotowanej według zasady simple slow food. Wśród propozycji znajdują się burgery z oferty specjalnej i-Burger. Warto będąc w odwiedzinach wypróbować dwa nowe i-burgery, które dołączyły do popularnego i-Cheese, pikantnego i-Chilli oraz sycącego i-Stefcio. Są to i-Greek z tapenadą (pasta z oliwek, kaparów oraz oliwy), serem feta, bakłażanem, pomidorem, cebulą, sałatą i oczywiście wyśmienitym 200. gramowym kotletem z wołowiny oraz rybny i-Salmon z 140. gramowym kawałkiem łososia, chrzanem, botwiną, cebulą, sałatą, pomidorem i ogórkiem konserwowym. Oprócz modnych smaków klienci znajdą także potrawy wegetariańskie czy bezglutenowe.
Drugi etap modernizacji, który trwał od sierpnia do października 2015 roku, dotyczył hotelowych pokoi. Zyskały one nową kolorystykę. Wyposażono je także w nowe zasłony, system oświetlenia czy meble. Wyremontowano również łazienki, gdzie wymieniono kabiny prysznicowe oraz kafle podłogowe.
Pomimo trwającego prawie nieprzerwanie od stycznia generalnego remontu, hotel przez cały czas przyjmował gości. Dzięki dobrze zaplanowanej i sprawnie przeprowadzonej modernizacji, goście mogą cieszyć się zupełnie nową jakością wypoczynku w przyjaznych i komfortowych wnętrzach.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty