Ogłoszenie wyników certyfikacji Turystycznej Marki Roztocze – 29 czerwca w Lublinie
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) zaprasza na konferencję, która odbędzie się 29 czerwca 2023 w Lublinie. Podczas tego wydarzenia zostaną oficjalnie ogłoszone wyniki certyfikacji w ramach Turystycznej Marki Roztocze, mającej na celu wzmocnienie turystycznego potencjału regionu.
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) ogłosiła, że już w najbliższy czwartek, 29 czerwca, odbędzie się konferencja, podczas której oficjalnie zostaną ogłoszone wyniki certyfikacji Turystycznej Marki Roztocze. To wydarzenie ma znaczenie dla turystyki w regionie, a także dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w rozwój i promocję Roztocza jako atrakcyjnego miejsca do odwiedzenia.
Projekt budowania Turystycznej Marki Roztocze został zapoczątkowany w 2020 roku i stał się kluczowym działaniem wzmacniającym turystyczny potencjał Roztocza na całym jego obszarze. W ramach tego działania LROT zaprosiła do współpracy obiekty noclegowe, agroturystyki, atrakcje turystyczne, obiekty gastronomiczne, a w tym roku również̇ wydarzenia, które realizują potrzeby turystów i w swojej ofercie uwzględniają produkty regionalne, kulturę, walory przyrodnicze i inne charakterystyczne dla Roztocza wartości.
Spotkanie będzie doskonałą okazją do zaprezentowania wszystkich podmiotów będących częścią Marki Roztocze, zacieśnienia współpracy pomiędzy poszczególnymi miejscami, a przede wszystkim uhonorowania wszystkich pozytywnie ocenionych przez kapitułę podmiotów certyfikatami „Miejsce Marki Roztocze”. Łącznie certyfikat otrzyma 78 obiektów i atrakcji oraz cztery wydarzenia z Roztocza. Uczestnicy konferencji będą mieli również możliwość poznania planów promocyjnych Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej dotyczących Marki Roztocze na 2023 rok, a także wypracowanych podczas realizacji projektu Erasmus+ Storytelling narzędzi, które mają przyczynić się do efektywnej promocji całego projektu i poszczególnych jego elementów.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Kulturalne Mazowsze – co warto zobaczyć jesienią
Jesienna aura nie zawsze sprzyja wędrówkom na świeżym powietrzu i eksplorowaniu uroków…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Z Gniezna do Warszawy. Nowa wystawa „1025. Narodziny Królestwa” już otwarta
W nowoczesnym gmachu Muzeum Historii Polski w Warszawie 14 listopada odbył się uroczysty…
0 Komentarzy1 Minuta
19 listopada 2024
Podróż w rytmie slow – Mołdawia na Targach ITTF Warsaw
Mołdawianie mówią, że gościnność to ich drugie imię, dlatego każdy, kto odwiedzi ten…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty