Onholidays Polska wspiera klientów dotkniętych powodzią na południu kraju
Biuro podróży Onholidays Polska, w odpowiedzi na trudną sytuację osób zamieszkujących obszary dotknięte powodziami, podjęło decyzję o wprowadzeniu specjalnych warunków dla swoich klientów. Podróżni z zalanych regionów oraz współpracujące z biurem agencyjnym podmioty otrzymują możliwość bezpłatnej zmiany terminu rezerwacji lub rezygnacji z zakupionych imprez turystycznych.
Inicjatywa ta została podjęta w trosce o dobro klientów, którzy z powodu nadzwyczajnych okoliczności mogą mieć trudności z realizacją swoich planów podróżniczych. Onholidays Polska, zdając sobie sprawę z powagi sytuacji, pragnie zapewnić swoim klientom elastyczność oraz wsparcie w tych trudnych chwilach.
Wszyscy klienci, którzy objęci są wspomnianymi trudnościami, mogą skontaktować się z biurem, aby skorzystać z opcji bezpłatnej zmiany terminu wyjazdu lub odstąpienia od umowy bez żadnych dodatkowych kosztów. Oferta ta ma zastosowanie zarówno do podróżnych indywidualnych, jak i biur agencyjnych współpracujących z Onholidays Polska.
„Deklarujemy dalsze monitorowanie sytuacji oraz gotowość do wprowadzania kolejnych działań, które pomogą klientom w radzeniu sobie z negatywnymi skutkami bieżących wydarzeń. Liczymy, że do takiej formy wsparcia powodzian dołączą wszyscy organizatorzy, pokazując solidarność z poszkodowanymi” – mówi Plamen Katzarov, dyrektor zarządzający Onholidays Polska.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty