OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA) zorganizowało podróż dla 16 najlepszych agentów turystycznych na Mauritius. Celem wizyty było nie tylko zapoznanie się z atrakcjami tej egzotycznej wyspy, ale także wzmocnienie współpracy z MTPA, co ma przynieść korzyści zarówno agentom, jak i ich klientom.
Program wyjazdu był bardzo zróżnicowany. Uczestnicy mieli okazję doświadczyć całodniowego rejsu katamaranem, który pozwolił im podziwiać widoki wyspy z morza, a także odwiedzić znane atrakcje, takie jak Ziemia 7 kolorów w Chamarel oraz Vallée des Couleurs, gdzie czekał na nich zjazd tyrolką.
„Podjęliśmy współpracę z MTPA w ramach której zorganizowaliśmy fam-trip dla członków OSAT. Wyjazd ten poprzedzony był staranną selekcją uczestników wśród naszych członków, którzy wzięli udział w konkursie. Trwał on trzy tygodnie i polegał na promowaniu Mauritius w mediach społecznościowych. W rywalizacji uczestniczyło kilkadziesiąt biur podróży” – mówi Marcin Wujec, prezes zarządu OSAT.
Agenci mieli również możliwość odwiedzenia historycznych miejsc, jak fabryka cukru oraz wytwórnia rumu, co wzbogaciło ich wiedzę o lokalnej kulturze i tradycjach.
W czasie pobytu uczestnicy zwiedzili najlepsze hotele renomowanych sieci w tym Beachcomber czy Constance. Doświadczenia pozwoliły agentom na bezpośrednie przetestowanie standardów obsługi, jakości oferowanych usług oraz kulinarnej oferty.
„Można wysłać influencerów, ale też warto, by to właśnie doświadczeni agenci turystyczni jako eksperci, pokazywali, jak wyglądają takie miejsca. Dla nas wszystkich ważne jest, aby agenci stawali się takimi ekspertami turystycznymi, którzy autentycznie i fachowo opowiadają o danym miejscu, a takie działania pozwalają im właśnie na zdobycie tego doświadczenia” – dodaje Marcin Wujec.
Wyjazd okazał się nie tylko udany, ale także inspirujący. Agenci zdobyli wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w promocji Mauritius jako wymarzonego miejsca na wakacje. Połączenie pasji do podróży z profesjonalnym wsparciem OSAT oraz MTPA otwiera nowe możliwości w branży turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 października 2024
Korea Południowa z Nekera – dobry kierunek na urlop
Marzysz o wyjątkowych wakacjach, które połączą nowoczesność z tradycją? Szukasz…
0 Komentarzy7 Minuty
21 października 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 dalej w dół
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
21 października 2024
Umowa między Itaką i Wakacje.pl przedłużona. Pod koniec kolejnego sezonu nastąpi ocena współpracy
Itaka, wiodący polski touroperator ogłosił przedłużenie umowy z największą na rynku…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
MerlinX wśród Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
MerlinX to wszechstronna porównywarka, dobrze znana w polskiej branży turystycznej. Jako…
0 Komentarzy1 Minuty
15 października 2024
Biura podróży – ceny wycieczek na lato 2025 zbliżają się do lokalnego minimum
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025,…
0 Komentarzy4 Minuty
10 października 2024
Travelplanet.pl: rośnie popularność egzotycznych wycieczek. Co piąty turysta wybiera dalekie podróże
Od listopada do kwietnia ponad 50 proc. więcej Polaków niż przed rokiem rezerwuje…
0 Komentarzy4 Minuty