OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA) zorganizowało podróż dla 16 najlepszych agentów turystycznych na Mauritius. Celem wizyty było nie tylko zapoznanie się z atrakcjami tej egzotycznej wyspy, ale także wzmocnienie współpracy z MTPA, co ma przynieść korzyści zarówno agentom, jak i ich klientom.
Program wyjazdu był bardzo zróżnicowany. Uczestnicy mieli okazję doświadczyć całodniowego rejsu katamaranem, który pozwolił im podziwiać widoki wyspy z morza, a także odwiedzić znane atrakcje, takie jak Ziemia 7 kolorów w Chamarel oraz Vallée des Couleurs, gdzie czekał na nich zjazd tyrolką.
„Podjęliśmy współpracę z MTPA w ramach której zorganizowaliśmy fam-trip dla członków OSAT. Wyjazd ten poprzedzony był staranną selekcją uczestników wśród naszych członków, którzy wzięli udział w konkursie. Trwał on trzy tygodnie i polegał na promowaniu Mauritius w mediach społecznościowych. W rywalizacji uczestniczyło kilkadziesiąt biur podróży” – mówi Marcin Wujec, prezes zarządu OSAT.
Agenci mieli również możliwość odwiedzenia historycznych miejsc, jak fabryka cukru oraz wytwórnia rumu, co wzbogaciło ich wiedzę o lokalnej kulturze i tradycjach.
W czasie pobytu uczestnicy zwiedzili najlepsze hotele renomowanych sieci w tym Beachcomber czy Constance. Doświadczenia pozwoliły agentom na bezpośrednie przetestowanie standardów obsługi, jakości oferowanych usług oraz kulinarnej oferty.
„Można wysłać influencerów, ale też warto, by to właśnie doświadczeni agenci turystyczni jako eksperci, pokazywali, jak wyglądają takie miejsca. Dla nas wszystkich ważne jest, aby agenci stawali się takimi ekspertami turystycznymi, którzy autentycznie i fachowo opowiadają o danym miejscu, a takie działania pozwalają im właśnie na zdobycie tego doświadczenia” – dodaje Marcin Wujec.
Wyjazd okazał się nie tylko udany, ale także inspirujący. Agenci zdobyli wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w promocji Mauritius jako wymarzonego miejsca na wakacje. Połączenie pasji do podróży z profesjonalnym wsparciem OSAT oraz MTPA otwiera nowe możliwości w branży turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty