Osiem nowych filmów promujących w Holandii turystykę aktywną polskich regionów
Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie przygotował, we współpracy z regionami, osiem spotów promujących turystykę aktywną w Polsce. Filmy są przeznaczone do kampanii w mediach społecznościowych na rynku niderlandzkim.
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie wyprodukował osiem spotów m.in. promujących polskie regiony, które uczestniczyły w 19. edycji tej prestiżowej imprezy.
Podczas targów, w których Polska była krajem partnerskim, promowały się województwa dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie oraz zachodniopomorskie. Każdemu z tych regionów poświęcono osobny spot, natomiast jeden z filmów dotyczy turystyki aktywnej w całym kraju.
„Chcemy wykorzystać spoty nie tylko w naszych mediach społecznościowych, ale również dotrzeć do potencjalnego odbiorcy za pomocą płatnych kampanii. Mamy nadzieję, że będą one także wykorzystywane w promocji przez naszych regionalnych partnerów” – mówi Dominika Szulc, dyrektor ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli.
„Przygotowany materiał to dynamiczna reklama szerokiej oferty aktywności sportowych, jakim możemy się oddać podczas wypoczynku np. w przepięknym regionie Warmii i Mazur” – uważa Małgorzata Wasilenko, dyrektor Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli.
Krótkie, ok. 20 i 30-sekundowe produkcje, zostały przygotowane w pionie, aby mogły być wykorzystywane w popularnym obecnie formacie reels (Instagram), shorts (YouTube) czy stories (Facebook).
„Wyświetlanie spotów na przestrzeni całego roku pozwoli na utrwalenie wizerunku promocyjnego regionów, które wzięły udział w targach Fiets en Wandelbeurs” – podkreśla Małgorzata Duijnmayer z ZOPOT Amsterdam, która koordynowała produkcję filmów. W jej ocenie dzięki użyciu formatu reels będzie można dotrzeć z przekazem do grona młodszych odbiorców i zainspirować ich do odkrywania piękna polskiej przyrody oraz tras rowerowych i wędrownych.
Kampania będzie prowadzona od kwietnia br. na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz TikToku.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
13 stycznia 2025
W poszukiwaniu świątecznych tradycji Mazowsza
Świąteczny czas na Mazowszu z początku XX wieku, to czas licznych wróżb i obyczajów,…
0 Komentarzy7 Minuty
10 stycznia 2025
Zarząd TOO w nowym składzie
9 stycznia 2025 roku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków Turystycznej…
0 Komentarzy1 Minuty
10 stycznia 2025
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki wylicytujemy 16 przedmiotów
Skok ze spadochronem, koszulka z autografem Roberta Lewandowskiego i innych zawodników…
0 Komentarzy2 Minuty
10 stycznia 2025
Trzy noclegi w wiosce Hobbitów – Olympos Village w Turcji będą do wylicytowania w trakcie IV Gali Waszej Turystyki
10 stycznia odbędzie się czwarta edycja Gali Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
9 stycznia 2025
MerlinX Partnerem IV Gali Waszej Turystyki
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki, podczas której zostaną wręczone nagrody dla 100…
0 Komentarzy1 Minuty