Ostatnie 5 dni na zgłoszenie filmów na konkurs „Kadry z Polski i… nie tylko”
Jeszcze tylko pięć dni zostało na zgłaszanie filmów promocyjnych do konkursu “Kadry z Polski i… nie tylko”, organizowanego przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl. Twórcy mogą zgłaszać filmy w trzech kategoriach: dwóch dotyczących regionów i miast Polski, jednej – spotów promujących inne kraje. Wyniki zostaną ogłoszone podczas XI Forum Promocji Turystycznej, 12 października w Terminalu Lotniska Warszawa-Radom.
Wierzymy, że jak w poprzednich edycjach zgłoszonych zostanie wiele wspaniałych filmów promocyjnych – profesjonalnych i amatorskich, nakręconych przez organizacje, samorządy, firmy i prywatnie. Wszystkich twórców zapraszamy do udziału.
Jak co roku, celem konkursu jest wspieranie inicjatyw promocyjnych, które wyróżniają się jakością techniczną, zachęcają do odwiedzenia danego miejsca czy regionu, mają atrakcyjną formę i klarowną treść. W ocenie brana będzie pod uwagę pomysłowość, innowacyjność oraz jakość przekazywanych treści.
Filmy zakwalifikowane do konkursu głównego oceniane będą przez powołane przez jury w następujących kategoriach:
1. Mój region najpiękniejszy
Długość filmu 180 – 300 sekund
Film ma promować turystyczne walory regionu, miejscowości
Technika – dowolna
Format pliku: mp4, avi
Jakość: minimum 800×600, preferowana rozdzielczość HD
2. Smaczek regionu
Długość filmu 60 – 180 sekund
Film ma promować miejsca, obiekty, szlaki turystyczne, produkt turystyczny itp
Technika – dowolna Format pliku: mp4, avi
Jakość: minimum 800×600, preferowana rozdzielczość HD
3. Świat jest piękny
Długość filmu 180 – 300 sekund
Film ma promować turystyczne walory regionu, miejscowości poza Polską
Technika – dowolna
Format pliku: mp4, avi
Jakość: minimum 800×600, preferowana rozdzielczość HD
Filmy można zgłaszać do 23 września 2022 roku za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Forum Promocji Turystycznej.
Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi podczas XI Forum Promocji Turystycznej, 12 października w Terminalu Lotniska w Radomiu.
Wśród partnerów konkursu i fundatorów nagród znajdą się: AM Art Media Agencja PR sp. z o.o., Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Fundacja im. XBW Ignacego Krasickiego, RaportCSR.pl.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty