Oświadczenie Coral Travel w sprawie wypadku autokaru w Turcji
Klienci, którzy uczestniczyli w wypadku, zdecydowali się kontynuować wakacje. Dwie osoby nadal przebywają w szpitalu, pod opieką szefowej rezydentów. Publikujemy zaktualizowaną informację dotyczącą wypadku autokaru z polskimi turystami – komunikat w tej sprawie udostępniony przez Coral Travel.
„Dnia 23 lipca 2019 roku w Turcji w regionie Riwiera Turecka, na drodze Kemer-Antalya miał miejsce wypadek autokaru z klientami Coral Travel. Wydarzyło się to podczas powrotu z jednodniowej wycieczki fakultatywnej Demre – Myra – Kekova.
Autokarem jechało 41 osób, w tym 38 turystów z Polski, kierowca, przewodnik oraz polski rezydent Coral Travel. 22 osoby zostały ranne i natychmiast przewiezione do najbliższych szpitali. Pozostałe osoby po zeznaniach na policji, wróciły do swoich hoteli. Na miejsce wypadku natychmiast przyjechali przedstawiciele naszego kontrahenta a polscy rezydenci asystowali klientom w szpitalach, pomagając i wspierając również w komunikacji z personelem medycznym. Obecnie większość poszkodowanych wróciła już do hoteli, gdzie kontynuują urlop.
Dwie osoby nadal przebywają w szpitalu, gdzie towarzyszy im szefowa polskich rezydentów. Informacje o stanie zdrowia na bieżąco przekazywane są rodzinom oraz do MSZ.
Polscy rezydenci Coral Travel spotkali się w hotelach z większością osób z wypadku, by sprawdzić jak się czują i czy mają specjalne potrzeby, na przykład wcześniejszy powrót do Polski. Jak dotąd żaden z Klientów nie deklaruje chęci przerwania wakacji i wcześniejszego powrotu do Polski. Jesteśmy gotowi zorganizować wszystko jeśli Klient będzie miał takie życzenie.
Obecnie przyczyny wypadku ustala policja i służby w Turcji, a my na bieżąco śledzimy dochodzenie i jego finał.
Zgodnie z pierwszymi, wstępnymi dowodami wypadek zdarzył się z powodu niedogodnych warunków drogowych. Wygląda na to, że w autobusie nie było żadnego problemu technicznego a kierowca nie przekroczył limitu prędkości.
Każdy z naszych klientów posiadał ubezpieczenie podróżne, które jest zawsze w pakiecie wakacji z Coral Travel. Ubezpieczenie to obejmuje m.in. koszty leczenia, koszty hospitalizacji i zabiegi operacyjne oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków.
Bardzo nam przykro z powodu wypadku. Mamy nadzieję, że wszyscy nasi Goście wkrótce wrócą do zdrowia i wierzymy, że takich zdarzeń więcej nie doświadczymy.
Jako Coral Travel jesteśmy w stałym kontakcie z Polskim Konsulatem w Turcji (tel. : +90 530 469 18 81) oraz Rzecznikiem Prasowym MSZ (+48 22 523 9356). W celu uzyskania szczegółowych informacji o klientach lub wypadku prosimy o kontakt z ww. instytucjami.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty