Ożywienie turystyki na Rodos. „Rozpoczynamy globalną akcję promocyjną”

fot. Shalev Cohen / Unspalsh

Ministerstwo Turystyki we współpracy z Regionem Południowego Egejskiego i Grecką Organizacją Turystyczną (GNTO) zrealizuje globalną kampanię promocyjną dla Rodos. Dynamiczny rozwój turystyki na Rodos jest najwyższym priorytetem Ministerstwa Turystyki, po trudnym okresie spowodowanym pożarami na wyspie.

Minister Turystyki, Olga Kefalogianni, przeprowadziła telekonferencję z Gubernatorem Regionu Południowego Egejskiego, Giorgosem Chatzimarkosem, który osobiście zaangażował się w cały kryzys o ochronę i bezpieczeństwo Rodos, a także z Sekretarzem Generalnym GNTO, Dimitrisem Fragakisem. W spotkaniu uczestniczyła również firma reklamowa Ogilvy, z którą wspólnie będą działać na rzecz globalnej promocji wyspy Dodekanezu.

W ramach inicjatyw ogłoszonych przez Ministerstwo Turystyki we współpracy z Regionem Południowego Egejskiego, Ogilvy przygotowuje w ciągu najbliższych dni globalną kampanię o przesłaniu „Rodos – to, co kochasz, jest tutaj”, w ramach której zostaną przedstawione wszystkie zalety wyspy.

Darmowy tydzień wakacji

W międzyczasie, grecki rząd ogłosił zaskakującą ofertę – darmowy tydzień wakacji na Rodos w przyszłym roku dla turystów, którzy zostali ewakuowani z wyspy z powodu pożarów. Na ten moment polityk nie podał żadnych szczegółów.

„Grecy oferują tydzień bezpłatnych wakacji na Rodos w przyszłym roku wszystkim, którzy musieli skrócić swoje wakacje z powodu pożarów” – przekazał w brytyjskim kanale telewizyjnym ITV grecki premier Kyriakos Mitsotakis.

Dodał również, że na wyspie nikt nie zginął, ani nikt nie odniósł obrażeń. Na koniec swojej wypowiedzi zaznaczył, że obecnie Rodos jest bardziej gościnny niż kiedykolwiek przedtem i wszystko wróciło do normalności.