Pakiety dla rodzin w Ryanir
Linia lotnicza Ryanair wprowadziła „Family Extra” – nowy pakiet dla rodzin, oferujący szeroki zakres zniżek, jak również nowe usługi na pokładzie samolotu.
Dzięki wprowadzonemu przez Ryanair pakietowi usług „Family Extra”, rodziny mogą skorzystać z:
50 proc. zniżki na numerowane miejsca dla dzieci
50 proc. zniżki na bagaż rejestrowany dla dzieci
Zniżki na pierwszeństwo wejścia na pokład
50 proc. zniżki na ubezpieczenie podróżne dla dzieci
Niższej opłaty za niemowlę (20 euro)
Bezpłatnego 5 kg bagażu dla niemowlęcia
Podgrzewacza do butelek oraz przebieraka na pokładzie samolotu
Dwóch bezpłatnych sztuk sprzętu dla dzieci (wózek, fotelik samochodowy typu booster, fotelik samochodowy, łóżeczko turystyczne)
Możliwości zabrania na pokład fotelika samochodowego
Bonusu: Fly & Save –20 proc. zniżki na trzeci lot z rodziną
Pakiet usług „Family Extra” jest już dostępny dla wszystkich rodzin z dziećmi rezerwujących loty na stronie internetowej Ryanair.com.
Dyrektor ds. prawnych i regulacyjnych Ryanaira Juliusz Komorek powiedział: „Ryanair z przyjemnością ogłasza wprowadzenie pakietu nowych usług dla rodzin: Family Extra, dzięki któremu rodziny podróżujące z dziećmi będą mogły skorzystać z szerokiego zakresu zniżek, jak również nowych usług na pokładzie samolotu. Jest to kolejny krok na drodze do realizacji naszego programu Always Getting Better. Rodziny rezerwujące bilety z Ryanairem otrzymają zniżki na numerowane miejsca, bagaż oraz ubezpieczenie dla dzieci. Jeżeli chodzi o naszych najmłodszych pasażerów, obniżyliśmy opłatę za przewóz niemowląt oraz wprowadziliśmy bezpłatną 5kg torbę dla dzieci poniżej 2. roku życia. Na pokładzie samolotu oferujemy podgrzewacz do butelek i przebierak dla malucha, jak również możliwość zabrania fotelika samochodowego. Ponadto, nasz Fly & Save bonus pozwala na skorzystanie z 20% zniżki na trzeci lot z rodziną. Family Extra to kolejna zmiana w ofercie linii lotniczych Ryanair mająca na celu ulepszenie obsługi naszych klientów, po wprowadzeniu numerowanych miejsc, bezpłatnej drugiej małej torby podręcznej, zmniejszeniu opłat oraz uruchomieniu nowej strony internetowej. Oferujemy naszym pasażerom dużo więcej niż tylko tanie loty – już w lipcu zaprezentujemy naszą nową aplikację oraz mobilne karty pokładowe, a następnie usługi dla klientów biznesowych.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty