Partnerzy Coral Travel Poland bawili się na Summer Fest 2024

Fot. Coral Travel Poland

W dniach 15–16 czerwca Coral Travel Poland, jak co roku, zaprosił swoich partnerów na Summer Fest 2024 do podwarszawskiej Jachranki. W wydarzeniu udział wzięło blisko 300 przedstawicieli związanych z biurem agencji z całej Polski oraz 55 partnerów hotelowych.

Summer Fest to cykliczna impreza Coral Travel Poland, która łączy w sobie elementy letniego pikniku z targami turystycznymi. W tym roku touroperator zaprosił do udziału 55 kluczowych hoteli z siedmiu krajów: Turcji, Egiptu, Tunezji, Grecji, Cypru, Bułgarii i Hiszpanii oraz blisko 300 agencji sprzedaży z całej Polski. Impreza, która odbyła się w Yacht Clubie Hotelu Warszawa w Jachrance, była okazją do bezpośrednich spotkań i rozmów podmiotów szczególnie istotnych w procesie dystrybucji oferty – sieci sprzedaży z najlepiej sprzedającymi się hotelami.

Nowości w ofercie Coral Travel

Podczas oficjalnej gali Summer Fest 2024 touroperator zaprezentował nowości w ofercie, w tym nowe kierunki: Cypr i Teneryfę oraz koncepty produktowe na lato 2024: „Coral Family Club” oraz „Elite Service. Zapowiedziano też ofertę na zimę 2024/25, m.in. nowe kierunki z dynamicznym pakietowaniem: Kubę, Malediwy, Sri Lankę, Meksyk, Mauritius, Seszele, Indonezję i nowość – Zanzibar.

„Podążamy w kierunku dywersyfikacji naszej działalności i krok po kroku stajemy się operatorem, w ofercie którego nasi klienci i agencje znajdują różne kierunki i koncepcje produktów. Mamy bardzo silną pozycję w Coral Travel Group i jesteśmy w stanie otworzyć znacznie więcej kierunków. Wolimy jednak działać spokojnie, ale pewnie, uwzględniając dynamikę rynku i nasze możliwości” – mówi Erdem Fidan, zastępca dyrektora generalnego Coral Travel Poland. „25-letni staż na polskim rynku, stabilna i profesjonalna struktura organizacyjna to dowody naszego sukcesu. Nasi pracownicy mają bogate doświadczenie i są ekspertami w swoich dziedzinach. Silnym punktem Coral Travel Poland jest także profesjonalna obsługa naszych agencji sprzedaży i klientów. To bardzo ważne elementy naszego sukcesu” – dodaje Erdem.

Fot. Coral Travel Poland

W trakcie wydarzenia touroperator podzielił się wynikami badań satysfakcji klientów, gdzie jedną z najwyższych ocen – 4,8 punktów na 5, otrzymała ,,obsługa sprzedaży’’. To pochwała dla całej sieci sprzedaży i biur podróży współpracujących z touroperatorem.

„Zawsze wierzyliśmy w profesjonalizm biur podróży, a ci, z którymi współpracujemy, są ekspertami w swojej branży. Od początku naszej działalności zadowolenie klienta było dla nas jednym z najważniejszych elementów. Naszym celem biznesowym jest zapewnienie naszym klientom udanych wakacji. Chcemy, by postrzegali nas jako zaufanego, godnego polecenia organizatora wyjazdów, żeby tak samo dobre zdanie mieli o naszych agencjach sprzedaży, żeby nadal powiększało się grono zadowolonych, wiernych klientów. W naszym badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym w pierwszej połowie 2024 roku wskaźnik rekomendacji dla Coral Travel wynosi prawie 90%. To dowód, że w poziomie satysfakcji klientów osiągnęliśmy swój cel.

Zwieńczeniem Summer Fest był koncert Katarzyny Cerekwickiej, której eleganckie i ciepłe podejście do gości idealnie współgrało z charakterem Coral Travel Poland – firmie zawsze otwartej na relacje z partnerami biznesowymi.