Pasażerowie klasy biznes i premium na pokładach LOT skorzystają z zastawy od Krosno Glass
Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły partnerstwo z marką Krosno Glass, która jest znana z tworzenia wysokiej jakości wyrobów szklanych. W ramach tej współpracy, w najbliższych tygodniach szkło polskiego producenta zagości na pokładach samolotów PLL LOT w klasach Biznes i Premium Economy.
Polski przewoźnik wprowadzi na swoje pokłady szkła, które będą połączeniem nowoczesnego wzornictwa i elegancji. Nowe produkty będą miały wymiary odpowiadające szufladom wózka cateringowego, a jednocześnie będą trwałe. Dzięki współpracy z przewoźnikiem polskie wzornictwo będzie prezentowane na światowych rynkach. Na gościnnych pokładach samolotów LOT-u produkty z Krosna dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.
„Współpraca Krosna Glass i Polskich Linii Lotniczych LOT, dwóch doskonale znanych polskich marek, jest wyjątkowa. Połączenie sił producenta szkła o stuletniej historii i jednej z najstarszych linii lotniczych na świecie pozwoli nie tylko sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających pasażerów, ale również przyczyni się do promocji tradycji polskiego designu i rzemiosła” – podkreśla Izabela Leszczyńska, dyrektor biura rozwoju produktu i customer experience.
Aby uczcić setne urodziny Krosno Glass, które przypadają w tym roku, na pokładach PLL LOT pojawi się specjalna szklanka, która wzornictwem nawiązuje do lat 20′ XX wieku – okresu powstania firmy. To nie koniec planów związanych z obchodami jubileuszu. Już wkrótce jeden z samolotów PLL LOT – Boeing 737 MAX zostanie udekorowany w nawiązaniu do urodzin marki.
„Nie kryjemy radości, że na pokładach Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się kieliszki oraz szklanki zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę Krosno Glass. Miło jest patrzeć jak dwie polskie marki, cenione i kochane od pokoleń, wspierają się, a także wzajemnie promują swoją działalność. W tym roku nasza marka obchodzi 100-lecie swojego istnienia, więc współpraca z PLL LOT jest niewątpliwie pięknym prezentem urodzinowym” – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, dyrektor marketingu Krosno Glass.
Lotnisko Chopina: ponad 6,5 mln podróżnych odprawionych od początku roku
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty