Pasażerowie LOT mogą sobie „dokupić” wyższy komfort

Usługa „LOT Upgrade” dostępna jest dla podróżnych, którzy kupili już bilet w klasie ekonomicznej. Po dokonaniu zakupu na stronie lot.com, pasażer może złożyć ofertę „dokupienia” biletu w wyższej komfortowo klasie. Są trzy warianty tzw. upgrade’u (czyli przeniesienia do wyższej klasy podróży): z klasy ekonomicznej do biznesu na rejsach średniego zasięgu, z klasy ekonomicznej do Premium Club oraz z klasy Premium Club do Elite Club na rejsach dalekodystansowych wykonywanych przez Dreamlinery.

To pasażer proponuje LOT-owi cenę, za jaką jest w stanie „dokupić” miejsce w wyższej klasie. Minimalna kwota, jaką podróżny może zaoferować przewoźnikowi to 300 złotych(w przypadku upgrade’u z klasy ekonomicznej do biznesu na rejsach short-haul oraz z ekonomicznej do Premium Club na lotach Dreamlinerem) albo 700 złotych, gdy podróżny zechce „przesiąść się” z Premium Club do Elite Club na rejsach długodystansowych. Przewoźnik na 48 godziny przed planowaną podróżą poinformuje czy taka kwota została przyjęta czy odrzucona.

Magali Olive, dyrektor biura dodatkowych przychodów i programów lojalnościowych w PLL LOT S.A powiedziała: „Z dumą wprowadzamy tę usługę na rynek polski, która jest znana w całym świecie lotniczym i cieszy się popularnością wśród pasażerów. To dla nich znakomita okazja, aby doświadczyć i na „własne oczy” przekonać się o wysokim standardzie usług naszej firmy w klasie biznes. Z drugiej strony jest też po prostu… dobrą zabawą i odrobiną „dreszczyku” emocji podczas licytacji.”

„LOT Upgrade” jest dostępny aktualnie na niemal wszystkich połączeniach w siatce przewoźnika, zwłaszcza na tzw. rejsach dalekiego dystansu. Jest to bowiem najbardziej prestiżowa i komfortowa klasa biznes oraz Premium w ofercie LOT-u, prezentowana na samolotach Boeing 787 Dreamliner, które wykonują rejsy do Toronto, Nowego Jorku, Chicago i Pekinu. Usługa będzie dostępna na wszystkich międzynarodowych połączeniach przewoźnika w połowie marca br.