Pasażerowie lotniska we Frankfurcie lubią odprawę on-line

archiwum franfurtairport

Pasażerowie korzystający z lotniska we Frankfurcie najczęściej na świecie odprawiają się on-line.
Jak pokazują wyniki badań SITA (Société Internationale de Télécommunications Aéronautiques), ponad dwie trzecie klientów lotniska frankfurckiego odprawia się on-line w domu lub biurze. Prawie jedna piąta z 58 mln przewijających się przez ten port lotniczy pasażerów korzysta z mobilnych kart pokładowych przesyłanych drogą elektroniczną.

Badania przeprowadzana na największych lotniskach świata, średnia pasażerów korzystających z odprawy on-line wynosi na nich 23 proc, we Frankurcie jest znacznie wyższa – 37 proc.
91 proc. pasażerów frankfurckiego portu lotniczego deklaruje, że chciałoby uzyskiwać wszystkie informacje o locie, możliwości kupna biletu i opłatach, drogą elektroniczną na mobilne urządzenia, jednak samo kupowanie biletów tą drogą nie jest dla nich priorytetem.

Jens Grabeleu, wiceprezes ds zarządzanie informacjami, bezpieczeństwa Fraportu powiedział: „Zdajemy sobie sprawę, że mobilne urządzenia są coraz powszechniej używane przez naszych klientów. Wciąż próbujemy więc nowych aplikacji dla iOS i Androisa, by usprawnić korzystanie przez pasażerów z usług naszego lotniska. Szukamy też nowych pomysłów, podpatrujemy tendencje na świecie.”

77 proc. pasażerów Fraportu deklaruje, że używa mobilnych urządzeń do zmiany rezerwacji 76 proc. chciałoby kupować dodatkowe usługi na tabletach i smartfonach; 70 proc. chciałoby kupować bilety za pomocą tabletów.