Pasażerowie Polonusa mogą oceniać przewoźnika na DworzecOnline.pl z

Portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl został wzbogacony o nową funkcję dostępną dla klientów posiadających konto w serwisie. Pasażerowie po zakończeniu podróży mogą wyrazić swoją ocenę przejazdu. Dzięki temu tworzymy społeczność świadomych konsumentów, którzy wymieniają swoje uwagi oraz pomagają dokonać wyboru w bogatej ofercie oferowanej przez portal.

Stworzony przez narodowego przewoźnika autokarowego Polonus portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością i zaufaniem wśród pasażerów. Tylko w minionym sezonie wakacyjnym posłużył on do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów na kursy oferowane przez ponad 200 polskich i zagranicznych przewoźników.

Dzięki dodanej funkcjonalności polegającej na możliwości oceny przez pasażera zakończonej podróży przewoźnik pomaga tworzyć wśród użytkowników społeczność podróżnych, którzy wymieniając się swoimi doświadczeniami i opiniami.

Pasażerowie po zalogowaniu do swojego indywidualnego konta i przejściu do szczegółów zakupionego biletu mogą ocenić w 5-stopniowej skali takiej aspekty podróży jak: Standard pojazdu, Obsługę pasażera, Komfort podróży oraz Punktualność. Oprócz tego możliwe jest także zostawienie komentarza. Średnia ocena przewoźnika widoczna jest dla wszystkich przy wyszukiwaniu interesującego ich połączenia.

Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, powiedział: “Nasz portal sprzedaży biletów autokarowych DworzecOnline.pl cieszy się niesłabnącą popularnością wśród podróżnych, którzy mogą korzystać z naszej bogatej oferty kursów w atrakcyjnych cenach. To dla nas duże zobowiązanie! Wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom i oddajemy w ich ręce nową funkcję wyrażenia opinii o swojej podróży! Dzięki temu pomagamy dokonywać mądrych decyzji zakupowych oraz budujemy sieć przewoźników o najwyższym standardzie oferowanych usług.”
www.DworzecOnline.pl