Pele ambasadorem linii Emirates

archiwum Emirates

Partnerstwo Emirates z Pelé zbiegnie się z tegorocznymi Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Brazylii. Globalna kampania ma na celu pokazanie powiązań, jakie Emirates tworzy pomiędzy ludźmi, miejscami i pasjami na całym świecie – zarówno poprzez sponsoring sportowy, jak i przez swoje operacje lotnicze.

Partnerstwo linii z Pelé zostało ogłoszone podczas konferencji w Dubaju – domu Emirates. W ramach porozumienia obie strony będą współpracowały nad licznymi inicjatywami w nadchodzących miesiącach.

Szejk Majid Al Mualla, wiceprezes ds. operacji handlowych Emirates powiedział: „Pelé jest światową ikoną. Jest rozpoznawany i szanowany, jest inspiracją dla ludzi na całym świecie. Reprezentuje najlepsze wartości pięknej gry, jaką jest piłka nożna, nie tylko dlatego, że był niesamowitym zawodnikiem, ale również dlatego, że wykorzystuje siłę sportu, aby jednoczyć ludzi. Pod wieloma względami Pelé reprezentuje te same wartości, co Emirates. Jest idealnym wyborem na naszego Globalnego Ambasadora i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że będziemy razem współpracować.”

Pelé powiedział: „Emirates to dziś jedna z najbardziej wyjątkowych marek w sportowym świecie. Przyleciałem tu na pokładzie A380 Emirates z Zurychu do Dubaju i mogę powiedzieć z własnego doświadczenia, że są także wyjątkowymi liniami lotniczymi. Byłoby świetnie, gdyby Emirates mogły polecieć A380 do Brazylii na FIFA World Cup™! Mój lot był niezwykle wygodny, a przebywanie na pokładzie w towarzystwie tak pomocnego i przyjaznego personelu było prawdziwą przyjemnością. Z tak liczną, międzynarodową grupą pasażerów, Emirates są prawdziwie globalnymi liniami lotniczymi, tak, jak globalna jest piłka nożna. Emirates dumnie wspierają sport na całym świecie i jestem zaszczycony, że mogę być ich ambasadorem.”

Pelé pierwszy raz odwiedził Zjednoczone Emiraty Arabskie w 1973 r., kiedy Santos – jego ówczesny klub – grał przeciwko klubowi z Dubaju – Al Nasr. Potem był w Dubaju jeszcze dwukrotnie, poprzednim razem ponad pięć lat temu.