Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates

fot. Emirates

Linie lotnicze Emirates ogłosiły, że Penelope Cruz, aktorka i filantropka, będzie nową ambasadorką ich marki. W nadchodzącej kampanii reklamowej, która zostanie uruchomiona w połowie 2023 roku, Cruz będzie współpracowała z Emirates, promując ich ekskluzywne usługi.

Nagrodzona Oscarem aktorka i filantropka jest fanką marki Emirates i częstą pasażerką, która już wielokrotnie odwiedzała Dubaj. Od czerwca 2023 r. nowe spoty telewizyjne zostaną wyemitowane na całym świecie, zarówno w języku angielskim, jak i hiszpańskim, ojczystym języku Penelope Cruz. Krótkie reklamy z inspirującym hasłem „Samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy” przedstawiają Penelope Cruz korzystającą ze wszystkich ekskluzywnych udogodnień, których doświadczają klienci Emirates w klasie pierwszej i biznes podczas lotów w nawiązaniu do hasła linii: Fly Better.

„Dla Emirates priorytetem jest przede wszystkim wierność mottu Fly Better, gdzie podróż jest równie ważna jak samo miejsce docelowe. W Emirates dbamy o każdy detal, dlatego zależało nam na tym, aby ambasadorka odzwierciedlała markę Emirates – musiała to być osoba z klasą, stylowa i o nowoczesnym, światowym wizerunku. Penelope była idealnym wyborem” – powiedział Richard Billington, Emirates’ senior vice president of brand and advertising.

Penelope Cruz dołącza do linii lotniczych Emirates w nowej serii reklam, która będzie emitowana na całym świecie. Aktorka będzie współpracowała z Emirates, kontynuując poprzednie kampanie z udziałem Burj Girl czy Jennifer Aniston. Reklamy będą wyświetlane na telewizyjnych kanałach informacyjnych i platformach cyfrowych Emirates, a kolejne wspólne inicjatywy zostaną ogłoszone w przyszłym roku.

Emirates: zysk 3 mld dol. za rok 2022/23 przy 3,6 mld dol. przychodu

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center