Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie lotnicze Emirates ogłosiły, że Penelope Cruz, aktorka i filantropka, będzie nową ambasadorką ich marki. W nadchodzącej kampanii reklamowej, która zostanie uruchomiona w połowie 2023 roku, Cruz będzie współpracowała z Emirates, promując ich ekskluzywne usługi.
Nagrodzona Oscarem aktorka i filantropka jest fanką marki Emirates i częstą pasażerką, która już wielokrotnie odwiedzała Dubaj. Od czerwca 2023 r. nowe spoty telewizyjne zostaną wyemitowane na całym świecie, zarówno w języku angielskim, jak i hiszpańskim, ojczystym języku Penelope Cruz. Krótkie reklamy z inspirującym hasłem “Samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy” przedstawiają Penelope Cruz korzystającą ze wszystkich ekskluzywnych udogodnień, których doświadczają klienci Emirates w klasie pierwszej i biznes podczas lotów w nawiązaniu do hasła linii: Fly Better.
„Dla Emirates priorytetem jest przede wszystkim wierność mottu Fly Better, gdzie podróż jest równie ważna jak samo miejsce docelowe. W Emirates dbamy o każdy detal, dlatego zależało nam na tym, aby ambasadorka odzwierciedlała markę Emirates – musiała to być osoba z klasą, stylowa i o nowoczesnym, światowym wizerunku. Penelope była idealnym wyborem” – powiedział Richard Billington, Emirates’ senior vice president of brand and advertising.
Penelope Cruz dołącza do linii lotniczych Emirates w nowej serii reklam, która będzie emitowana na całym świecie. Aktorka będzie współpracowała z Emirates, kontynuując poprzednie kampanie z udziałem Burj Girl czy Jennifer Aniston. Reklamy będą wyświetlane na telewizyjnych kanałach informacyjnych i platformach cyfrowych Emirates, a kolejne wspólne inicjatywy zostaną ogłoszone w przyszłym roku.
Emirates: zysk 3 mld dol. za rok 2022/23 przy 3,6 mld dol. przychodu
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
[…] Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates […]