Petra Hedorfer ponownie szefową Niemieckiej Centrali Turystyki

archiwum germany.travel

Rada nadzorcza DZT postanowiła o przedłużeniu kontraktu Hedorfer o kolejne pięć lat na swoim 88. posiedzeniu, 1 marca w Hamburgu.

Iris Gleicke, pełnomocnik rządu federalnego ds. turystyki i parlamentarna sekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki i Energii, powiedziała: „Niemiecki Incoming rośnie od lat. Niemiecka Centrala Turystyki, która na zlecenie rządu federalnego propaguje Niemcy jako cel podróży, ma w tym swój znaczący udział. Pod kierownictwem Petry Hedorfer udało się DZT umieścić Niemcy na rynku międzynarodowym jako atrakcyjny kierunek urlopowy.

Przedłużenie kontraktu oznacza kontynuację pełnej sukcesów pracy Zarządu i całej załogi DZT. Liczymy na wiele kolejnych pomysłów w marketingu marki Niemcy cel podróży.”

 

Z kolei Klaus Laepple, przewodniczący rady nadzorczej DZT dodał: „DZT jako organizacja promocji Niemiec działała wcześniej w klasycznych kanałach. To w głównej mierze Petra Hedorfer przyczyniła się do tego, że DZT jest dobrze przygotowana na wyzwania digitalizacji. Dzięki użyciu mediów online marka Niemiec jako celu turystycznych wyjazdów dotarła do świadomości milionów potencjalnych gości. Rada nadzorcza dziękuje Petrze Hedorfer za lata sukcesów i życzy powodzenia w kolejnych latach.“

Hedorfer pracowała w handlu i instytucjach kultury zanim w 1998 r. objęła stanowisko dyrektora marketingu Niemieckiej Centrali Turystyki. W 2000 roku została członkiem zarządu, a od listopada 2003 prezesem zarządu.