PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu Hotelowego: Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Hampton by Hilton Warsaw Airport utrzymały pozycję liderów w swoich segmentach rynku zarówno w grudniu, jak i w całym roku 2024 pod względem przychodów na dostępny pokój (wskaźnik RevPAR).
Na podstawie danych STR (Segment Reporting), które porównują wyniki hoteli w danej lokalizacji i segmencie, poszczególne obiekty PHH osiągnęły następujące rezultaty:
- Hampton by Hilton Warsaw Airport (3-gwiazdkowy): zajął pierwsze miejsce wśród 5 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 64,4 proc. wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Courtyard by Marriott Warsaw Airport (4-gwiazdkowy): zdobył pierwsze miejsce wśród 7 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 73,7 proc. wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Renaissance Warsaw Airport Hotel (5-gwiazdkowy): Zajął pierwsze miejsce wśród 10 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 22,8 proc. wyższy niż średnia dla całej analizowanej grupy.
„Jesteśmy niezmiernie dumni z naszych zespołów, które każdego dnia wyznaczają nowe standardy w branży hotelarskiej. Ich profesjonalizm, umiejętności interpersonalne oraz dbałość o każdy szczegół sprawiają, że nasi goście czują się wyjątkowo. To właśnie dzięki ich zaangażowaniu w tworzenie niezapomnianych doświadczeń, ciągłemu doskonaleniu obsługi klienta oraz proaktywnemu podejściu do rozwiązywania problemów, nasze hotele w Warszawie cieszą się tak dużą popularnością, zarówno wśród podróżujących biznesowo, jak i tych szukających relaksu” – podkreśla Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Regionalny dyrektor operacyjny w PHH.
Znaczenie danych STR i RevPAR
Wskaźniki STR są powszechnie uznawanym standardem porównawczym w branży hotelarskiej. RevPAR (Revenue Per Available Room) to kluczowy wskaźnik mierzący przychód na dostępny pokój, który uwzględnia zarówno obłożenie, jak i średnie ceny pokoi. Z kolei RGI (Relative Guest Index), który również został uwzględniony w analizie, pozwala ocenić wyniki poszczególnych hoteli w odniesieniu do ich bezpośredniej konkurencji w danym segmencie.
POWIĄZANE WPISY
8 stycznia 2025
Władysław Grochowski przedstawia plany Arche na 2025. Pięć nowych hoteli rocznie i rozwój EkoFarmy
Notowane na Catalyst Arche S.A. to deweloper hotelowo-mieszkaniowy oraz największy w…
0 Komentarzy7 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Wyjątkowa oferta świąteczna z Wyndham Wroclaw Old Town
Święta Bożego Narodzenia to czas magii, radości i niezapomnianych chwil. Wrocław – z…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
IGHP: mniej gości w hotelach w listopadzie
Wyniki hoteli w listopadzie były słabsze niż w październiku, głównie za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
16 grudnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy wybierają święta poza domem
Polacy coraz chętniej spędzają święta Bożego Narodzenia i sylwestra poza domem,…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Accor otworzył pierwszy Swissôtel na Słowacji
Swissôtel zadebiutował na Słowacji, otwierając Swissôtel Damian Jasna w regionie Liptów.…
0 Komentarzy1 Minuty
12 grudnia 2024
PHH podsumowuje trzy kwartały 2024: wyższe przychody i lepsze wskaźniki operacyjne
Polski Holding Hotelowy podsumował wyniki za trzy kwartały 2024 roku, notując przychody…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
Zmodernizowany Novotel Warszawa Centrum świętuje 50-lecie
Novotel Warszawa Centrum zakończył kompleksową modernizację obejmującą 364 pokoje,…
0 Komentarzy1 Minuty