PHH: marka Halo w książce prof. Philipa Kotlera

Przedstawiciele Polskiego Holdingu Hotelowego wzięli udział w konferencji InfoShare 2024, która odbyła się w dniach 22-23 maja w Gdańsku. W trakcie tego wydarzenia miała miejsce premiera książki „Podstawy nowoczesnego marketingu” Philipa Kotlera, w której jednym ze studiów przypadku jest Halo – nowa polska marka hotelowa stworzona przez PHH.
„Podstawy nowoczesnego marketingu” to publikacja, która łączy teorię i praktykę biznesu, stanowiąc źródło wiedzy dla studentów, menedżerów i przedsiębiorców. Książka analizuje przypadki firm, które odniosły spektakularne sukcesy, zmieniając oblicze polskiego i światowego biznesu. Case study Halo, przygotowane przez Annę Izdebską Litefti, kierownika ds. marketingu oraz Renatę Pawłowską-Maciak, dyrektora pionu handlowego PHH, szczegółowo opisuje proces rebrandingu i wprowadzenia na rynek nowej polskiej marki hotelowej.
„Udział marki Halo w książce „Podstawy nowoczesnego marketingu” oraz prezentacja jej sukcesów podczas konferencji InfoShare 2024 to znaczące osiągnięcia, które podkreślają innowacyjne podejście Polskiego Holdingu Hotelowego do rebrandingu i marketingu. Nasza firma z dumą wspiera rozwój polskich marek i przyczynia się do promocji polskiego rynku hotelarskiego na arenie międzynarodowej” – podkreśla Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor pionu handlowego w PHH.
Książka „Podstawy nowoczesnego marketingu” została opracowana pod redakcją sławnego ekonomisty i guru marketingu prof. Philipa Kotlera we współpracy z Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń. Publikacja ta, będąca praktycznym przewodnikiem po współczesnym marketingu, prezentuje innowacyjne podejścia i sukcesy blisko czterdziestu polskich firm, w tym marki Halo.
„Halo to nowa marka hotelowa Polskiego Holdingu Hotelowego, która oferuje komfortowy wypoczynek w atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach Polski. Obiekty Halo takie jak Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin łączą lokalny charakter z nowoczesnym designem, gwarantując międzynarodowy standard w konkurencyjnych cenach. Marka kładzie duży nacisk na budowanie relacji, celebrowanie codziennych chwil oraz współpracę z lokalnymi dostawcami – mówi Anna Izdebska-Litefti, kierownik ds. marketingu w PHH.
POWIĄZANE WPISY
13 marca 2025
Katarzyna Turosieńska nową rzeczniczką prasową Polskiej Izby Turystyki
Polska Izba Turystyki powołała Katarzynę Turosieńską na stanowisko rzeczniczki prasowej.…
0 Komentarzy3 Minuty
7 marca 2025
Polacy pokochali Emilię-Romanię
Polscy turyści na trzecim miejscu wśród turystów zagranicznych we włoskim regionie Emilia…
0 Komentarzy4 Minuty
5 marca 2025
Grupa Arche rozpoczyna rewitalizację Dworu Bojarów w Otwocku
W podwarszawskim Otwocku ruszyła rewitalizacja Dworu Bojarów. Dawniej mieścił się tam,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2025
Ekstremalne widowisko w Dubaju. 437 skoków BASE z najwyższego budynku świata
Dubaj nadal cieszy się reputacją globalnego centrum rekordowych osiągnięć. XDubai we…
0 Komentarzy3 Minuty
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty
26 marca 2025
Łukasz Chaberski nowym prezesem PPL S.A.
Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. powołała Łukasza Chaberskiego na…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Koniec swobodnego najmu krótkoterminowego w Hiszpanii? Nowe zasady od 3 kwietnia
Od 3 kwietnia 2025 roku w Hiszpanii wejdą w życie nowe regulacje dotyczące najmu…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Poznaj Polskę na 4 kołach – wspólna kampania Travelist.pl i Jeep
Portal rezerwacyjny Travelist.pl oraz marka samochodów Jeep rozpoczęły wspólną kampanię…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2025
Były przewodniczący maltańskiej organizacji turystycznej nowym ambasadorem Malty w Polsce
Dr Gavin Gulia, wieloletni przewodniczący Maltańskiej Organizacji Turystycznej, objął…
0 Komentarzy1 Minuty
13 marca 2025
Katarzyna Turosieńska nową rzeczniczką prasową Polskiej Izby Turystyki
Polska Izba Turystyki powołała Katarzynę Turosieńską na stanowisko rzeczniczki prasowej.…
0 Komentarzy3 Minuty
7 marca 2025
Polacy pokochali Emilię-Romanię
Polscy turyści na trzecim miejscu wśród turystów zagranicznych we włoskim regionie Emilia…
0 Komentarzy4 Minuty
5 marca 2025
Grupa Arche rozpoczyna rewitalizację Dworu Bojarów w Otwocku
W podwarszawskim Otwocku ruszyła rewitalizacja Dworu Bojarów. Dawniej mieścił się tam,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2025
Ekstremalne widowisko w Dubaju. 437 skoków BASE z najwyższego budynku świata
Dubaj nadal cieszy się reputacją globalnego centrum rekordowych osiągnięć. XDubai we…
0 Komentarzy3 Minuty
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty
26 marca 2025
Łukasz Chaberski nowym prezesem PPL S.A.
Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. powołała Łukasza Chaberskiego na…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Koniec swobodnego najmu krótkoterminowego w Hiszpanii? Nowe zasady od 3 kwietnia
Od 3 kwietnia 2025 roku w Hiszpanii wejdą w życie nowe regulacje dotyczące najmu…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Poznaj Polskę na 4 kołach – wspólna kampania Travelist.pl i Jeep
Portal rezerwacyjny Travelist.pl oraz marka samochodów Jeep rozpoczęły wspólną kampanię…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2025
Były przewodniczący maltańskiej organizacji turystycznej nowym ambasadorem Malty w Polsce
Dr Gavin Gulia, wieloletni przewodniczący Maltańskiej Organizacji Turystycznej, objął…
0 Komentarzy1 Minuty
13 marca 2025
Katarzyna Turosieńska nową rzeczniczką prasową Polskiej Izby Turystyki
Polska Izba Turystyki powołała Katarzynę Turosieńską na stanowisko rzeczniczki prasowej.…
0 Komentarzy3 Minuty