Pierwszy Polhotrep Care and Give za nami
30 stycznia odbył się pierwszy Care and Give event mający na celu podsumowanie 2023 roku, podziękowanie agencjom MICE i biurom turystycznym za współpracę. To dzięki nim Polhotrep i reprezentowane zagraniczne DMC mogą wspomóc Fundację Rak’n’Roll i ich podopiecznych chorujących na raka. Samo wydarzenie miało również zachęcić w przyszłości więcej firm do współpracy zarówno z Polhotrep jak i z samą Fundacją Rak’n’Roll.
Polhotrep ze swoimi partnerami DMC rozpoczęli w 2023 program CSR, którego celem jest pomoc osobom potrzebującym w Polsce. W tym celu połączono siły z Fundacją Rak’n’Roll, która od 2009 roku pomaga przechodzić przez raka chorym i ich bliskim. Od początku 2023 roku Polhotrep wspiera działania fundacji datkami i dzięki temu pomaga organizacji działać na rzecz jej podopiecznych.
W czasie wieczoru przedstawiono uczestniczące w programie DMC i sponsorów, którymi byli: HanseMerkur, Time4Travel i Turkish Airlines oraz dwa cypryjskie hotele: Coral Beach and Resort i the Grand Resort by Leonardo Hotels. Następnie przedstawiciele Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie przedstawili się uczestnikom i opowiedzieli czym zajmuje się fundacja.
Zebrano 1882 euro
Kolejnym punktem wieczoru były spotkania „face to face” w formie „Speed Dating” z obecnymi DMC (Rigo Malta DMC, Eventivos z Portugalii, Grata DMC z Gruzji i Sassy Events z Cypru) i sponsorami.
Zaprezentowano rezultaty programu z 2023 roku, czyli wkład DMC, które przekazały ze swojej strony darowizny w wysokości 1 euro od każdego uczestnika polskich grup. W taki sposób zebrano 1882 euro. Było to możliwe oczywiście dzięki współpracy z polskim agencjami, które zostały nagrodzone specjalnymi statuetkami.
Oprócz tego sponsorzy i DMC przywieźli wiele nagród, które zostały wylicytowane przez uczestniczących gości, co pozwoliło zebrać dodatkowo 8010 zł na rzecz Fundacji.
Polhotrep i reprezentowane DMC chcą kontynuować swoją działalność charytatywną na polskim rynku i będą dalej pracować nad tym, aby zbierać środki i jak powiedziano „to do something good”. Zachęcono również współpracujące polskie agencje do współpracy i oferowania również dodatkowego 1 euro ze swojej strony z wyjazdów organizowanych wspólnie z „DMC’s that Care and Give”.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
OLX: Zakopane liderem wśród ulubionych kierunków Polaków
Podczas ferii zimowych 2025 większość Polaków wybierze wypoczynek w górach. Tak wynika z…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
17 stycznia 2025
Chorwacja: Polacy na czwartym miejscu wśród turystów w 2024 roku
Według danych systemu eVisitor od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku, do Chorwacji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
13 stycznia 2025
W poszukiwaniu świątecznych tradycji Mazowsza
Świąteczny czas na Mazowszu z początku XX wieku, to czas licznych wróżb i obyczajów,…
0 Komentarzy7 Minuty
10 stycznia 2025
Zarząd TOO w nowym składzie
9 stycznia 2025 roku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków Turystycznej…
0 Komentarzy1 Minuty