Pierwszy Radisson Blu pod Tatrami
Radisson Blu, ogłosił otwarcie Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane, u podnóża Tatr. Pojawienie się pierwszego hotelu tej marki w popularnym polskim kurorcie stanowi część strategicznych planów rozwoju Radisson Hotel Group w Europie Środkowej i Południowej.
Przestronne pokoje i apartamenty zostały zaprojektowane w duchu stylu skandynawskiego z zachowaniem elementów kultury góralskiej. Wszystkie 158 pokoi i apartamentów jest nowocześnie wyposażonych, a kojące wnętrza sprawią, że goście poczują się jak w domu. Z okien można będzie podziwiać widok na malownicze szczyty
i panoramę Tatr. Hotel oferuje pokoje typu standard, premium, a także pokoje dla rodzin typu family i apartamenty. Do dyspozycji jest także apartament prezydencki o powierzchni 155 m², w którym znajdują się trzy sypialnie, każda z prywatną łazienką, w pełni wyposażony aneks kuchenny, sala kinowa, loggia i przytulny salon. Drugą część budynku stanowi segment rezydencji z 68 apartamentami, który zostanie otwarty w ciągu kilku miesięcy.
W Roots Brasserie goście mogą delektować się nową polską kuchnią, gdzie lokalne produkty są sercem każdego dania. Filozofia restauracji opiera się na ochronie naturalnych smaków i koncentruje na świeżości produktów. Wieczorem warto wpaść do przytulnego szkockiego baru Down Under. Po długim dniu spędzonym na wędrówkach lub na nartach, idealnym sposobem na odprężenie będzie wizyta w centrum wellness & spa wyposażonym w nowoczesną siłownię, 20-metrowy basen, jacuzzi, saunę i łaźnię typu rasul.
Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane posiada także siedem w pełni wyposażonych i łatwych do przearanżowania sal konferencyjnych, w których można stworzyć przestrzeń na profesjonalną konferencję, uroczystą kolację lub nawet wesele w zimowej stolicy Polski.
Yilmaz Yildirimlar, starszy wiceprezes na Europę Środkową i Południową w Radisson Hotel Group, powiedział: “Cieszymy się, że możemy otworzyć w tak uroczym miejscu ten charakterystyczny obiekt. Zakopane to według nas obiecujący i istotny czynnik napędzający turystykę w regionie oraz przyciągający sektor MICE o każdej porze roku. Hotel stanowi doskonałe uzupełnienie naszego szybko rozwijającego się polskiego portfolio hotelowego, które obejmuje 17 obiektów i prawie 3800 pokoi w użytku bądź w przygotowaniu.”
Nino Rosenlund, dyrektor generalny Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane,dodał: „Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić światowej klasy markę do jednej z najważniejszych miejscowości wypoczynkowych w Polsce. Cieszymy się także, że wreszcie możemy powitać pierwszych gości w nowym Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane. Zarówno osoby podróżujące w celach wypoczynkowych, jak i biznesowych mogą liczyć na niezapomniany pobyt i korzystać z wielu możliwości spędzania wolnego czasu, jakie oferuje Zakopane.”
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty