Piotr Dwurnik gościem II Forum Promocji Turystycznej

archiwum IGHP

O tym, czy hotelarzom opłaca się współpracować z organizacjami turystycznymi przy promocji regionów, Polski, opowie podczas II Forum Promocji Turystycznej organizowanego przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl, Piotr Dwurnik, dyrektor spółki i członek zarządu w Przedsiębiorstwie Turystycznym „Łysogóry”.

II Forum Promocji Turystycznej już za 70 dni – 9 listopada.

Rosnąca liczba hoteli w Polsce powoduje dużo większą konkurencje między hotelami. Jednocześnie Polskę odwiedza coraz więcej turystów zagranicznych, zwiedza również coraz więcej Polaków. Czy hotelarzom opłaca się inwestowac w promocję regionów, miast, Polski? W jaki sposób mogą i powinni współpracowac z samorządami i organizacjami turystycznymi opowie podczas II Forum Promocji Turystycznej w Warszawie, Piotr Dwurnik, dyrektor spółki i członek zarządu w Przedsiębiorstwie Turystycznym „Łysogóry”.

Jest absolwentem Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach oraz podyplomowych studiów menażerskich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Z branżą turystyczną związany od 1999 roku. Karierę zaczynał na stanowisku referenta ds. marketingu w Przedsiębiorstwie Turystycznym „Łysogóry” w Kielcach. Następnie został kierownikiem działu marketingu, prezesem zarządu Biura Podróży „Łysogóry”, managerem ds. gastronomii Hotelu „Łysogóry” (obecnie BEST WESTERN Grand Hotel), managerem ds. zarządzania nieruchomościami w P.T. „Łysogóry” oraz kierownikiem projektu odpowiedzialnym za pozyskanie i rozliczenie dotacji UE oraz modernizację i rozbudowę Hotelu „Łysogóry” (BEST WESTERN Grand Hotel). Od 2008 roku pełni funkcję dyrektora spółki oraz członka zarządu w Przedsiębiorstwie Turystycznym „Łysogóry”.