PKL ze znakiem „Made in Małopolska”

Polskie Koleje Linowe dołączyły do programu „Made in Małopolska”, realizowanego przez województwo małopolskie. Celem inicjatywy jest wspieranie regionalnego biznesu, dobrego smaku, oryginalnego dizajnu, wartościowych inicjatyw, a także szczególnie atrakcyjnych miejsc regionu.
Pochodzenie ma znaczenie – ta idea przyświeca Małopolsce przy przedsięwzięciu, które promuje najlepsze produkty i usługi regionu, budując w świadomości Małopolan i turystów pozytywne skojarzenia poszczególnych marek z miejscem ich powstawania.
Janusz Ryś, prezes Polskich Kolei Linowych, powiedział: „Czujemy się zaszczyceni, że dołączyliśmy do grona najbardziej atrakcyjnych i renomowanych firm w regionie, które mogą posługiwać się znakiem „Made in Małopolska”. To dla nas szczególnie istotne, ponieważ ten znak jest sygnałem dla turystów, że nasze produkty i usługi są godne polecenia i najwyższej jakości.”
Podstawą współpracy Polskich Kolei Linowych i władz Małopolski jest dwustronne wykorzystanie potencjału wizerunkowego marek oraz osiągnięcie trwałego efektu synergii w obszarze promocji.
Zgodnie z podpisaną umową znakiem „Made in Małopolska” mogą posługiwać się nie tylko PKL jako operator turystyczny, ale także Kasprowy Wierch, Gubałówka, Góra Parkowa i Festiwal muzyczny Hej Fest.
Jacek Krupa, Marszałek Województwa Małopolskiego, podkreślił: „Nie mam wątpliwości, że właśnie dzięki silnej marce Małopolska rozwija się dynamicznie we wszystkich obszarach. Turyści, przedsiębiorcy, ludzie kultury uznają nasz region za znakomite pole do rozwijania rożnych aktywności. W takiej atmosferze zrodziła się idea „Made in Małopolska”. Bo marketing terytorialny i budowa marki regionu, to we współczesnym świecie jedno z najbardziej istotnych narzędzi promocji i rozwoju. Jestem przekonany, że do budowy silnej marki Małopolska niezbędna jest współpraca samorządu ze światem biznesu. Możliwości małopolskich firm są ogromne. Wykorzystując ten potencjał poprzez odpowiednią integrację działań wizerunkowych zagwarantujemy sobie wspólny sukces. Tak więc sukces marki Małopolska zależeć będzie od zbudowania sieci relacji partnerskich wokół marki regionu.”
Z badań przeprowadzonych na zlecenie PKL wynika, że ponad 70 proc. Polaków zauważa coraz wyższy standard letniej oferty turystycznej w górach. Najbardziej doceniamy poprawę bazy noclegowej (64 proc. ) oraz restauracyjnej i gastronomicznej (46 proc. ).
Janusz Ryś z PKL dodał: „Bardzo cieszy nas, że starania Polskich Kolei Linowych oraz innych przedstawicieli branży turystycznej są przez Polaków coraz wyżej oceniane. Warto stawiać na jakość, jak najlepszą obsługę klientów i budować markowy produkt. Znak „Made in Małopolska” jest też tego doskonałym przykładem.”
POWIĄZANE WPISY
9 kwietnia 2025
Ponad 6,8 mln turystów na Mazowszu. Rekordowy 2024 rok
Województwo mazowieckie odnotowało w 2024 roku znaczący wzrost liczby turystów, zarówno…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
FPT XVI: Opłata turystyczna – konieczność czy przesada?
Podczas XVI Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu temat ten rozgrzeje uczestników…
0 Komentarzy1 Minuty
8 kwietnia 2025
WROt zaprasza do Wrocławia na XVI Forum Promocji Turystycznej
XVI Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum…
0 Komentarzy1 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Czy sztuczna inteligencja zastąpi biura podróży? Debata o przyszłości turystyki podczas XVI Forum Promocji Turystycznej
Rozwój nowoczesnych technologii, a w szczególności sztucznej inteligencji, coraz silniej…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Ponad milion pasażerów w marcu 2025 w Katowice Airport
W pierwszym kwartale 2025 roku z usług Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” im.…
0 Komentarzy2 Minuty
10 kwietnia 2025
Zrównoważone podróżowanie w Polsce, czy to możliwe? Pojedynek ekspertów podczas XVI Forum Promocji Turystycznej
Przyszłość turystyki coraz wyraźniej zabarwia się na zielono. Jednym z wielu tematów XVI…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Ponad 6,8 mln turystów na Mazowszu. Rekordowy 2024 rok
Województwo mazowieckie odnotowało w 2024 roku znaczący wzrost liczby turystów, zarówno…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
FPT XVI: Opłata turystyczna – konieczność czy przesada?
Podczas XVI Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu temat ten rozgrzeje uczestników…
0 Komentarzy1 Minuty
8 kwietnia 2025
WROt zaprasza do Wrocławia na XVI Forum Promocji Turystycznej
XVI Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum…
0 Komentarzy1 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Czy sztuczna inteligencja zastąpi biura podróży? Debata o przyszłości turystyki podczas XVI Forum Promocji Turystycznej
Rozwój nowoczesnych technologii, a w szczególności sztucznej inteligencji, coraz silniej…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Ponad milion pasażerów w marcu 2025 w Katowice Airport
W pierwszym kwartale 2025 roku z usług Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” im.…
0 Komentarzy2 Minuty
10 kwietnia 2025
Zrównoważone podróżowanie w Polsce, czy to możliwe? Pojedynek ekspertów podczas XVI Forum Promocji Turystycznej
Przyszłość turystyki coraz wyraźniej zabarwia się na zielono. Jednym z wielu tematów XVI…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Ponad 6,8 mln turystów na Mazowszu. Rekordowy 2024 rok
Województwo mazowieckie odnotowało w 2024 roku znaczący wzrost liczby turystów, zarówno…
0 Komentarzy3 Minuty