Płatności w eSky bezpieczniejsze w Ameryce Łacińskiej
Grupa eSky będzie stosowała nowe rozwiązania zapobiegające oszustwom płatniczym w Internecie. Dostawcą oprogramowania jest polska firma Nethone.
Pierwszym rynkiem, na którym wdrożone zostaną nowe rozwiązania, jest Ameryka Łacińska, gdzie eSky działa pod marką eDestinos. Partnerstwo z Nethone, polskim dostawcą opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań KYU (Know Your Users), ma zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć liczbę zwrotów z kart kredytowych (chargeback).
Profilowanie użytkowników
Nethone ma doświadczenie na rynkach Ameryki Łacińskiej, gdzie obsługuje też inne firmy i pomaga im zapobiegać oszustwom w płatnościach online. Jak zapowiada eSky, dostarczone przez tę firmę rozwiązanie zostanie „w niedalekiej przyszłości” wdrożone również na pozostałych rynkach, na których działają serwisy należące do grupy.
System autorstwa Nethone „łączy głębokie, wielowymiarowe profilowanie użytkowników, trwałe cyfrowe znakowanie urządzeń, biometrię behawioralną oraz zaawansowane uczenie maszynowe.” Użytkownicy eSky i eDestinos będą sprawdzani przez „specjalne, autorskie narzędzie profilujące Nethone, które zbiera każdorazowo ponad 5000 punktów danych.”
Sztuczna inteligencja
Chodzi o informacje o sprzęcie, oprogramowaniu, środowisku sieciowym i zachowaniu użytkownika w interakcji z serwisem. Każda sesja ma być analizowana w czasie rzeczywistym, a system bezpieczeństwa ma wydawać rekomendacje dotyczące legalności transakcji kartowych, zanim płatności zostaną przekazane do rozliczenia. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, modele uczą się na bieżąco, zwiększając swoją skuteczność z każdą przeanalizowaną sesją.
„Jesteśmy dumni, że eSky zaufał naszemu doświadczeniu i technologiom” – powiedział Hubert Rachwalski, CEO, Nethone. „Walka z fraudem w branży turystycznej jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Zwalczanie fraudu w Ameryce Łacińskiej, gdzie można śmiało mówić już o pladze oszustwa, jest jeszcze bardziej wymagającym zadaniem. Myślę, że eSky nie mógł wybrać lepiej. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w tworzeniu opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań antyfraudowych dla biznesu działającego w tym niesamowicie różnorodnym i szybko zmieniającym się zakątku świata. Jednocześnie, branża turystyczna jest od początku jednym z naszych kluczowych obszarów działania” – dodał Hubert Rachwalski.
Serwisy eSky Group są aktywne na ponad 20 rynkach, gdzie współpracują z 817 liniami lotniczymi i prawie milionem hoteli. Z ich usług korzysta już ponad 5,3 mln. użytkowników.
“Będąc globalnym graczem w bardzo konkurencyjnej branży, współpracujemy wyłącznie z partnerami, którzy nie tylko doskonale znają się na swojej pracy, ale również dobrze rozumieją nasz biznes, nasze cele i wymagania, a także specyfikę rynków, na których działamy” – powiedział Grzegorz Kwiecień, COO, eSky Group. „W warunkach szybkiego rozwoju, trzeba bezustannie godzić zwiększanie sprzedaży z jednoczesnym utrzymywaniem ryzyka w ryzach. Ostatnimi czasy, testowaliśmy różne rozwiązania antyfraudowe. Mając na uwadze świetną reputację Nethone oraz wyniki naszych testów, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że wybraliśmy właściwego partnera” – dodał Grzegorz Kwiecień.
Nethone działa w Ameryce Łacińskiej od kilkunastu miesięcy. Polska firma dostarcza rozwiązania antyfraudowe różnego rodzaju podmiotom, w tym Almundo.com – jednemu z największych internetowych biur podróży na kontynencie.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty