PLL LOT: salonik Polonez w nowej odsłonie

fot. materiały prasowe
Polskie Linie Lotnicze LOT zakończyły renowację saloniku biznesowego Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie. Odnowiona przestrzeń, dostępna codziennie od 5:00 do 23:00, oferuje pasażerom jeszcze wyższy komfort i nowoczesne udogodnienia przed podróżą. 

Nowy design saloniku biznesowego Polonez łączy elegancję z wygodą, a kolorystyka, inspirowana identyfikacją wizualną marki LOT, nawiązuje do retrofitu kabin Dreamlinerów oraz saloniku w Chicago. Przestronność saloniku zwiększono o 153 m², co daje łącznie ponad 860 m². Polonez oferuje teraz dodatkowe miejsca siedzące, samoobsługowy bar, salę konferencyjną oraz strefy relaksu, w tym Polonez Gold Lounge dla najbardziej wymagających gości.

„Naszym celem było stworzenie przestrzeni, która nie tylko spełnia najwyższe standardy komfortu, ale także redefiniuje doświadczenie podróży dla pasażerów ceniących wygodę, nowoczesność i ekskluzywną atmosferę. Od teraz salonik biznesowy Polonez to połączenie elegancji i funkcjonalności – większa przestrzeń, innowacyjne rozwiązania oraz starannie dobrane udogodnienia, które pozwalają zarówno na relaks, jak i efektywną pracę. Chcieliśmy, aby każdy gość poczuł się tutaj wyjątkowo, doświadczając polskiej gościnności – w samym sercu naszego hubu przesiadkowego, jakim jest lotnisko Chopina w Warszawie. Serdecznie zapraszamy do naszego LOT Business Lounge Polonez” – powiedziała Izabela Leszczyńska, dyrektor biura rozwoju produktu i customer experience PLL LOT

Nową usługą w saloniku jest strefa SPA Relax Spot by Phenomé x LOT, która oferuje zabiegi pielęgnacyjne. Gabinet kosmetyczny, dostępny od maja 2025 roku, powstał we współpracy z marką Phenomé, umożliwiając pasażerom relaks przed kolejnym etapem podróży.

Zasady wstępu do saloniku biznesowego Polonez

Bezpłatny dostęp do saloniku przysługuje:

  • pasażerom klasy Business na rejsach linii lotniczych należących do sojuszu Star Alliance,

  • pasażerom klasy Business w transferach na rejsy krajowe,

  • pasażerom podróżującym w LOT Business Class na rejsach czarterowych, posiadającym kartę Senator lub SA Gold,

  • pasażerom o statusie Star Alliance Gold, podróżującym rejsami operowanymi przez przewoźników w ramach sojuszu Star Alliance,

  • posiadaczom kart Miles&More: HON Circle, podróżującym rejsami operowanymi przez przewoźników w ramach sojuszu Star Alliance; Senator, podróżującym rejsami w ramach tego samego sojuszu; oraz Frequent Traveller, podróżującym rejsami PLL LOT, Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Swiss lub Croatia Airlines.

Pasażerowie LOT, w tym Business Class na rejsach czarterowych, Premium Economy na rejsach średnio- i dalekodystansowych oraz Economy Class na rejsach krótko- i średniodystansowych, mogą zakupić dostęp do saloniku Polonez na stronie przewoźnika, u agentów sprzedaży lub bezpośrednio na lotnisku Chopina.

Dodatkowe usługi – Limo Service

Salonik Polonez i LOT Business Lounge Mazurek na Lotnisku Chopina oferują usługę Limo Service, zapewniającą prywatny transport z gate’u do samolotu Volvo XC90. Usługa ta zapewnia komfort i spersonalizowaną obsługę, tworząc kompleksowe doświadczenie podróży. Pasażerowie z kartą pokładową na rejs dalekodystansowy LOT i uprawnieni do korzystania z LOT Business Lounge, mogą wykupić usługę Limo Service w recepcji saloników Polonez i Mazurek.