Podczas igrzysk w Soczi Rosjanie obejrzą spot o Słowacji

AG

Kampania promocyjna Słowacji w Rosji będzie kontynuowana podczas trwania zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi.

Spot reklamowy, znany z YouTube m.in. w Polsce, Rosji i na Węgrzech (patrz artykuł Udana kampania Słowacji na YouTube), będzie wyświetlany przed najnowszymi hitami filmowymi będzie do 23 lutego w najwiekszych kinach w Moskwie, Sankt Peterbsurgu i Jekaterynburgu. Szacuje się, że w 48 salach kinowych spot może obejrzeć ok. 340 tysięcy widzów.
W 2013 roku 20 proc. Rosjan deklarowało, że chodzi do kina co najmniej raz w miesiącu. 43 procc. z nich to ludzie w wieku 18 – 24 lata a 32 proc. – w wieku 25 – 40 lat. Wyjście do kina, często połączone z wizytą w restauracji, to najpopularniejszy wśród Rosjan sposób spędzania wolnego czasu.

 

Marta Kučerová, dyrektorka Słowackiej Agencji Ruchu Turystycznego (SACR) powiedziała: Kampania promująca zimowy wypoczynek na Słowacji jest związana z rosnącą liczbą rosyjskich turystów odwiedzających naszych południowych sąsiadów. W pierwszych trzech kwartałach ubiegłego roku było ich o 35 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2012 roku. Mamy przeświadczenie, że najnowsza nasza kampania jeszcze bardziej zwiększy zainteresowanie Rosjan wypoczynkiem zimowym na Słowacji, zwłaszcza teraz, kiedy warunki narciarskie się poprawiły.
Wspomniany wzrost liczby turystów rosyjskich na Słowacji jest systematyczny od kilku lat. W roku 2009 odnotowano na Słowacji 23 tysiące wypoczywających Rosjan, rok później – 27 tysięcy, w roku 2011 już 35 tysięcy, w roku 2012 – 41 tysięcy a w trzech kwartałach ubiegłego roku – 43 tysiące.