Podlasie walczy o pozytywny wizerunek. Zasięgi w mediach osiągnęły wynik 46 mln
W 2022 roku Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna zrealizowała szereg działań informacyjno-promocyjnych, których zadaniem było odbudowanie korzystnego obrazu regionu. Miały one także na celu zachęcenia turystów do wypoczynku w tamtych okolicach.
Raport wykonany przez Instytut Monitorowania Mediów podsumowuje obecność PROT w mediach w 2022 roku. Analizie poddano: Podlaską Regionalną Organizację Turystyczną, hasło Podlaskie Travel oraz kampanię „Świat jak z Baśni – Podlaskie Travel”.
Łączna liczba publikacji w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 roku wyniosła 1034. Przełożyło się to na zasięg wynoszący 45,7 mln, natomiast ekwiwalent reklamowy (AVE) wyceniono na 4,46 mln zł. Indeks AVE bywa stosowany jako indeks oceny efektywności działań PR, wyraża ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą.
Informacje najczęściej pojawiały się w mediach o profilu ogólnoinformacyjnym (872 publikacji) i zasięgu ogólnokrajowym (732 publikacji). Większość publikacji miała neutralny (860 publikacji) lub pozytywny (32 publikacji) wydźwięk. Nie odnotowano publikacji o wydźwięku negatywnym.
Największy zasięg (37,4 mln kontaktów) osiągnęły publikacje w telewizji. Szczyt zasięgu przypadł na lipiec. W tym miesiącu wygenerowano też największy ekwiwalent reklamowy (1,28 mln zł).
Dominującym medium były serwisy społecznościowe. Liczba publikacji wyniosła 454 i wygenerowała zasięgi rzędu 381 tys. o łącznym ekwiwalencie reklamowym 98,1 tys. zł. Posty wywołały łącznie 20,3 tys. interakcji. Na końcu raportu zestawiono media i autorów z największą liczbą publikacji związanych z Podlaską Regionalną Organizacją Turystyczną.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty