Podsumowanie przedsprzedaży letniej oferty Neckermanna
Trzy pierwsze miesiące sprzedaży letniej oferty to duży sukces. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku biuro podróży Neckermannodnotowuje 20 proc. wzrost sprzedaży. W tym zanotowano aż dwukrotny wzrost liczby klientów w hotelach koncepcyjnych
Letnia oferta Neckermanna to ponad 90 kierunków i bogaty wybór regionów z dojazdem własnym i z wylotem z lotnisk lokalnych. Wakacje z Neckermannem zaplanują zarówno miłośnicy plażowania, rodziny szukające atrakcji dla dzieci, jak i osoby nastawione na aktywność. Przy rezerwacji oferty do końca lutego biuro oferuje nawet 25 proc. zniżki.
W okresie przedsprzedaży najczęściej wybieranymi kierunkami były: Bułgaria, Grecja, Turcja, Hiszpania i Chorwacja. Niekwestionowanym liderem jest Bułgaria, gdzie Neckermann ma najszerszą ofertę na rynku. Kierunek od kilku lat przeżywa swój wielki renesans. Wielu turystów tam wraca i odkrywa Bułgarię ponownie, ale dla większości jest to nowe miejsce wypoczynku. Turcja to kierunek, który notuje najwyższe wzrosty w porównaniu do roku poprzedniego.
Tomasz Pędzik, dyrektor produktu Neckermann Polska powiedział: „Specjalny katalog z trzykrotnie większą ofertą w Turcji niż rok wcześniej, dogodna siatka połączeń i świetny stosunek jakości do ceny, przynoszą oczekiwane rezultaty. – Naszym atutem jest również duże zróżnicowanie oferty mające swoje odzwierciedlanie zarówno w możliwości wyboru kurortów, jak i samych obiektów. Obok hoteli niskobudżetowych np. hoteli naszej własnej marki smartline klienci znajdą luksusowe hotele z rozbudowanymi aquaparkami oraz hotele z polskimi animatorami Happy Events.”
Wyniki przedsprzedaży letniej oferty wskazują na duże zainteresowanie ofertą sprofilowaną. Rodzice wyjeżdżający z dziećmi najchętniej wybierali ofertę ze specjalnie dedykowanego katalogu „Rodzinne wakacje”, w tym przede wszystkim wypoczynek w klubach Happy Events z polskimi animatorami oraz Aquamanię, czyli hotele z parkami wodnymi.
Ponad dwukrotny wzrost sprzedaży biuro podróży notuje w hotelach koncepcyjnych grupy Thomas Cook: smartline i SENTIDO.
Marka smartline jest dostępna w portfolio Neckermanna od roku. W sezonie Lato 2014 biuro podróży oferuje 35 tego typu obiektów na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach. Ich wyróżnikiem jest sprawdzony standard i atrakcyjna cena. Według ankiety przeprowadzonej latem wśród gości hoteli smartline 86 proc. z nich poleciałoby je na wakacje a aż 92 proc. było zadowolonych z relacji ceny do jakości.
SENTIDO zaś, to hotele dla wymagających wyróżniające się wyjątkowym serwisem i atmosferą. Klienci cenią w nich zdrową kuchnię oraz bogatą ofertę zajęć odpowiadającą ich różnorodnym wymaganiom (m.in.: zajęcia sportowe, joga, medytacje, spa i wellness, animacje dla dzieci i rodziców). W letniej ofercie Neckermanna klienci znajdą 40 obiektów SENTIDO, z których cześć jest tylko dla dorosłych. Neckermann notuje wzrost 91 proc. sprzedaży tego brandu w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Neckermann jest także zadowolony z dotychczasowej sprzedaży hoteli SunConnect, które są nową koncepcją koncernu Thomas Cook. Szerokie badania ankietowe przeprowadzone wśród klientów grupy wykazały rosnącą potrzebę połączenia wypoczynku z technologią cyfrową. W sezonie lato 2014 SunConnect startuje z 10 hotelami, w których klienci mogą liczyć na takie udogodnienia jak m.in. bezpłatny dostęp do internetu, możliwość rezerwacji codziennych atrakcji przez smartfon i tablet czy gry na konsolach Xbox.
Tomasz Pędzik skomentował: „Duże zainteresowanie ofertą rodzinną czy ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w hotelach koncepcyjnych potwierdzają, że polscy klienci szukają ofert „szytych na miarę”. Na wakacje często czekamy przez cały rok i chcemy ten czas wykorzystać optymalnie, mając dostęp do oferty w pełni przystosowanej do naszych wymagań. Rozwój ofert sprofilowanych jest wpisany w naszą strategię, jest naszą odpowiedzią na zmieniające się trendy.”
W ostatnim sezonie Lato 2013 wyjechało z Neckermannem ponad 21 proc. klientów więcej niż w poprzednim. Cały rok turystyczny 2013 biuro podróży skończyło z 9,7 milionowym zyskiem. W tym czasie firma obsłużyła 140 tysięcy klientów – o 14 proc. więcej niż rok wcześniej – a jej obroty sięgnęły 277 milionów złotych.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta