Pojedynek Ekspertów: Marta Chełkowska vs Marek Migdal na IX Forum Promocji Turystycznej
O tym jak wygląda współpraca promocyjna miedzy jednostkami samorządów, ROT-ami, LOT-ami i przedsiębiorcami; ale i o tym, jak powinna wyglądać idealna taka współpraca oraz jakie przeszkody stoją na drodze do osiągnięcia tego ideału, porozmawiają podczas IX Forum Promocji Turystycznej we wrocławskim Hydropolis, Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Marek Migdal, prezes Forum Turystyki Regionów.
Już za 35 dni w Hydropolis we Wrocławiu, odbędzie się IX Forum Promocji Turystycznej organizowane przez redakcje portalu branżowego WaszaTurystyka.pl. Jednym z punktów programu, w sesji poświęconej współpracy przy promocji turystycznej, będzie Pojedynek Ekspertów „Co decyduje o dobrej współpracy promocyjnej – przyjęty model czy czynnik ludzki?”
Są regiony, w których współpraca silnej ROT z silnymi LOT-ami przebiega bardzo dobrze, są też takie, w których jest słaba. Często o niepowodzeniu wspólnych działań decydują ludzkie słabości, animozje, wzajemna niechęć czy też niezdolność do efektywnej współpracy. Czasami jednak, mimo najlepszych chęci, na przeszkodzie staje przyjęty przed laty model zarządzania promocja turystyczną Która z tych opinii jest prawdziwa, czy jest „złoty środek”, który można zastosować we wszystkich miejscach w Polsce? O tym porozmawiają zaproszeni przez nas eksperci: Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz
Marek Migdal, prezes Forum Turystyki Regionów.
Program i rejestracja TUTAJ
O roli study tourów i fam tripów w promocji porozmawiamy podczas IX Forum Promocji Turystycznej
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty