Pojedynek: Katarzyna Czopor vs Piotr Dwurnik na X Forum Promocji Turystycznej
Czy hotel powinien współpracować promocyjnie z miejscowością, regionem, czy powinien się z nimi utożsamiać? Między innymi na te pytania odpowiedzą podczas Pojedynku Ekspertów na X Forum Promocji Turystycznej w łódzkim Orientarium dyrektorzy regionalni Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – Katarzyna Czopor z Podkarpacia i Piotr Dwurnik ze Świętokrzyskiego.
Hotele „grają” w promocji swoją marką, nazwą, tradycją. Często są magnesem przyciągającym do danej miejscowości. Zdarza się nierzadko, że są wizytówką i lokomotywą promocyjną. Czy i w jaki sposób wykorzystują to lokalne i regionalne organizacje turystyczne oraz samorządy? Czy hotele włączają się w promocję regionu? Na ile ważne jest – niezależnie od marki hotelu – w jakim regionie, mieście się znajduje. O tym wszystkim porozmawiają uczestnicy Pojedynku Ekspertów podczas X Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie 6 kwietnia w Orientarium w Łodzi.
Zaproszenie do dyskusji przyjęli:
Katarzyna Czopor, dyrektorka regionalna IGHP na Podkarpaciu i dyrektorka B&B Hotelu Rzeszów Cnetrum oraz Piotr Dwurnik, dyrektor regionalny IGHP w Świętokrzyskim, dyrektor Grand Hotelu w Kielcach.
Forum odbędzie się 6 kwietnia w Orientarium w Łodzi.
Organizatorem jest redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorami są: Łódzka Organizacja Turystyczna oraz Orientarium w ZOO w Łodzi.
Partnerami są: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Miasto Olsztyn, Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, Israel Government Tourist Office.
Patronami są: Agencja Informacyjna, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki Oddział Łódzki.
Program i rejestracja TUTAJ
O promocji na lotniskach porozmawiamy na X Forum Promocji Turystycznej
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty