Pokoje do spotkań biznesowych w sieci Pullman

archiwum Pullman

Nowe pokoje do spotkań biznesowych mają być odzwierciedleniem motta marki Pullman „Work hard, Play hard”, które jest bliskie stylowi życia gości tej sieci.

Autorem nowego pomysłu o nazwie „Business playground” jest projektant Mathieu Lehanneur . Według jego koncepcji „Business playground” to miejsce, do pracy i tworzenia kreatywnych idei. Nowe pokoje do spotkań biznesowych mają być odzwierciedleniem motta marki Pullman „Work hard, Play hard”, które jest bliskie stylowi życia gości tej sieci. Stół został zaprojektowany na wzór tych używanych do gry w pokera, co sprzyja interakcji między uczestnikami. Obok sali znajduje się specjalne pomieszczenie dedykowane mniej formalnym rozmowom – „Curiosity Boxes” z wygodnymi fotelami.
Pierwszym hotelem, w którym został wdrożony nowy projekt jest The Pullman London St Pancras.
Do końca 2014 roku koncept: „Business playground” będzie dostępny we wszystkich hotelach należących do sieci Pullman.