Polka Travel ma nowe logo i stronę internetową

Nowe logo POLKA Travel. fot. materiały prasowe
Nowe logo POLKA Travel. fot. materiały prasowe

Polka Travel przechodzi proces rebrandingu, wprowadzając nowe logo oraz odświeżoną stronę internetową. Marka, działająca od 2007 roku, postanowiła dostosować swój wizerunek do obecnych potrzeb klientów, w tym młodszych pokoleń oraz zmieniających się trendów w branży turystycznej. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać globalny zasięg Polka Travel, który obejmuje organizację podróży zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm do 127 krajów i na sześć kontynentów.

Zmienione logo firmy zachowuje zielony kolor, a jego spiralny kształt nawiązuje do podróży i kształtu globu. Jak wyjaśnia założycielka Polka Travel Majka Szura, rebranding miał na celu nie tylko estetyczne odświeżenie, ale również komunikowanie ciągłego rozwoju i adaptacji do zmieniających się warunków.

„Z zamiarem rebrandingu nosiłyśmy się od ponad czterech lat, nawet nawiązałyśmy współpracę z profesjonalnymi firmami, ale żadna z propozycji nie spotkała się z akceptacją. Kilka lat temu miałam przyjemność być na wykładzie Wojciecha Mierowskiego. Porywający i bardzo inspirujący wykład z nowatorskim spojrzeniem na aspekt rebrandingu. Wystarczyły dwa spotkania i przedstawiony projekt był strzałem w dziesiątkę. Zależało nam, aby w prostej formie przekazać, że stawiamy na rozwój, ciągły ruch i świetnie adaptujemy się do zmieniających się warunków” – mówi Majka Szura.

Nowa strona internetowa Polka Travel wprowadza ulepszone funkcje, takie jak możliwość zamawiania podróży szytych na miarę oraz płatności online. Firma dzieli się na dwie główne linie: Polka Incentive, dedykowaną wyjazdom firmowym oraz Polka Travelclub, oferującą egzotyczne podróże w kameralnych grupach dla klientów indywidualnych. Dzięki nowemu podziałowi marka lepiej odpowiada na potrzeby różnych grup odbiorców, a nowoczesny serwis internetowy umożliwia łatwiejszy kontakt i realizację usług. Zmiany te są nie tylko wynikiem rozwoju firmy, ale także reakcją na wyzwania, jakie przyniosła pandemia oraz rosnące oczekiwania współczesnych podróżników.

„Na przestrzeni niemal 18 lat Polka otrzymała wiele wyróżnień i nominacji, została doceniona przez profesjonalistów z branży nie tylko w Polsce ale i na świecie. Trzykrotnie otrzymaliśmy prestiżową nagrodę Power Awards, w tym dwa razy udało nam się otrzymać ją w kategorii najlepsza agencja incentive oraz osobowość branży. Zdobyliśmy też nominacje do europejskiej nagrody Conventa oraz nominację do Crystal Awards SITE 2024. Polka jest mocną marką o zasięgu globalnym, stąd chciałyśmy podkreślić te zmiany nowym logotypem. Zależało nam na logo uniwersalnym, które można z powodzeniem stosować w różnych mediach i na różnych platformach” – mówi współwłaścicielka Grażyna Woźniczka.