Polka Travel ma nowe logo i stronę internetową
Polka Travel przechodzi proces rebrandingu, wprowadzając nowe logo oraz odświeżoną stronę internetową. Marka, działająca od 2007 roku, postanowiła dostosować swój wizerunek do obecnych potrzeb klientów, w tym młodszych pokoleń oraz zmieniających się trendów w branży turystycznej. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać globalny zasięg Polka Travel, który obejmuje organizację podróży zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm do 127 krajów i na sześć kontynentów.
Zmienione logo firmy zachowuje zielony kolor, a jego spiralny kształt nawiązuje do podróży i kształtu globu. Jak wyjaśnia założycielka Polka Travel Majka Szura, rebranding miał na celu nie tylko estetyczne odświeżenie, ale również komunikowanie ciągłego rozwoju i adaptacji do zmieniających się warunków.
„Z zamiarem rebrandingu nosiłyśmy się od ponad czterech lat, nawet nawiązałyśmy współpracę z profesjonalnymi firmami, ale żadna z propozycji nie spotkała się z akceptacją. Kilka lat temu miałam przyjemność być na wykładzie Wojciecha Mierowskiego. Porywający i bardzo inspirujący wykład z nowatorskim spojrzeniem na aspekt rebrandingu. Wystarczyły dwa spotkania i przedstawiony projekt był strzałem w dziesiątkę. Zależało nam, aby w prostej formie przekazać, że stawiamy na rozwój, ciągły ruch i świetnie adaptujemy się do zmieniających się warunków” – mówi Majka Szura.
Nowa strona internetowa Polka Travel wprowadza ulepszone funkcje, takie jak możliwość zamawiania podróży szytych na miarę oraz płatności online. Firma dzieli się na dwie główne linie: Polka Incentive, dedykowaną wyjazdom firmowym oraz Polka Travelclub, oferującą egzotyczne podróże w kameralnych grupach dla klientów indywidualnych. Dzięki nowemu podziałowi marka lepiej odpowiada na potrzeby różnych grup odbiorców, a nowoczesny serwis internetowy umożliwia łatwiejszy kontakt i realizację usług. Zmiany te są nie tylko wynikiem rozwoju firmy, ale także reakcją na wyzwania, jakie przyniosła pandemia oraz rosnące oczekiwania współczesnych podróżników.
„Na przestrzeni niemal 18 lat Polka otrzymała wiele wyróżnień i nominacji, została doceniona przez profesjonalistów z branży nie tylko w Polsce ale i na świecie. Trzykrotnie otrzymaliśmy prestiżową nagrodę Power Awards, w tym dwa razy udało nam się otrzymać ją w kategorii najlepsza agencja incentive oraz osobowość branży. Zdobyliśmy też nominacje do europejskiej nagrody Conventa oraz nominację do Crystal Awards SITE 2024. Polka jest mocną marką o zasięgu globalnym, stąd chciałyśmy podkreślić te zmiany nowym logotypem. Zależało nam na logo uniwersalnym, które można z powodzeniem stosować w różnych mediach i na różnych platformach” – mówi współwłaścicielka Grażyna Woźniczka.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Kiwi.com: wzrost cen nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem
Z raportu Kiwi.com wynika, że Polacy nie rezygnują z podróży, mimo rosnących cen. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka podsumowało lato 2024. Wzrost liczby pasażerów o 32 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka podsumował sezon letni 2024, podczas gali na której…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Costa Crociere nagradza partnerów i prezentuje ofertę na 2025
Costa Crociere, włoska firma oferująca rejsy wycieczkowe podsumowała rok 2024 podczas 29.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty