Polonus patronem i fundatorem nagród w konkursie na film promocyjny
Do grona patronów konkursu filmowego „Kadry z Polski” dołączył Polonus, dzięki czemu laureaci otrzymają w nagrodę m. in. podwójne bilety na przejazdy autobusami tego przewoźnika na terenie Polski. Zgłoszenia do konkursu jeszcze trwają, a jego rozstrzygnięcie nastąpi podczas IV Forum Promocji Turystycznej.
Portal WaszaTurystyka.pl przeprowadza drugą edycję konkursu na film “Kadry z Polski”. Jego celem jest promocja walorów turystycznych znanych i mniej znanych miejsc w Polsce. Rozstrzygnięcie nastąpi podczas IV Forum Promocji Turystycznej w Warszawie. Nagrody ufundują patroni, m.in. Polonus i księgarnie podróżnicze ArtTravel.pl.
Kolejny patron konkursu “Kadry z Polski”
Polonus jest spółką Skarbu Państwa, która obsługuje blisko 40 linii, łącząc główne ośrodki miejskie i turystyczne z Warszawą. Flota Spółki składa się z 156 pojazdów, z czego
7 nowoczesnych pojazdów marki Scania zostało zakupionych w czerwcu br. za kwotę 8 mln zł. Firma współpracuje również z rozbudowaną siecią agentów w całym kraju, którzy pośredniczą w sprzedaży oferty Polonus. W tym roku została przeprowadzona transformacja marketingowa spółki dotycząca kompleksowego rebrandingu, obejmującego nową identyfikację wizualną m.in. nowoczesne logo i oklejenie autokarów oraz nową strategię komunikacji. Nowe, charakterystyczne biało-czerwone autobusy z wizerunkiem dumnego orła eksponują odradzającą się siłę nowoczesnej marki Polonus.
Spółka nadzoruje również Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia – jeden z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Spółka posiada również własny system zarządzania dworcami oraz platformę sprzedaży biletów DworzecOnline.pl. Zarządzany przez spółkę Hostel Zachodni ma 95 proc. obłożenie, co jest pozytywną rzadkością w branży.
Do konkursu zapraszamy twórców zawodowych oraz amatorów
Czekamy na filmy w dwóch kategoriach:
1. “Mój region najpiękniejszy”
Długość filmu 180 – 300 sekund
Film ma promować turystyczne walory regionu, miejscowości
Technika – dowolna
Format pliku: mp4, avi
Jakość: minimum 800×600, preferowana rozdzielczość HD
2. “Smaczek regionu”
Długość filmu 60 – 180 sekund
Film ma promować miejsca, obiekty, szlaki turystyczne, produkt turystyczny itp
Technika – dowolna Format pliku: mp4, avi
Jakość: minimum 800×600, preferowana rozdzielczość HD
Prosimy przysłać link do pobrania filmu w pełnej rozdzielczości na adres [email protected]
Na filmy czekamy do 7 października 2018 roku. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi podczas IV Forum Promocji Turystycznej, 24 października w Hotelu Polonia w Warszawie.
Partnerami konkursu są: księgarnia podróżnicza ArtTravel.pl, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Agencja PR Art-Media, Agencja Informacyjna, Hotel Gordon, Polonus, Sun & Snow i Magazyn Turystyczny Wasze Podróże.
W jury konkursu znaleźli się:
Marek Mazur – Absolwent Seminarium producenckiego Akademii Telewizyjnej TVP SA, PWSF Tv i T w Łodzi, Wydziału Realizacji Telewizyjnej i Wyższego Studium Realizacji Telewizyjnej. Pracował m.in. jako: redaktor programowy edukacji rozrywki, kultury i widowisk artystycznych Programu1 kierownik działu realizatorów TV, główny specjalista ds. realizacji telewizyjnej i scenografii, kierownik studia programów informacyjnych, zrealizował setki programów i relacji telewizyjnych;
Arkadiusz Bińczyk – wiceprezes zarządu Agencji PR Art-Media;
Juliusz Bolek – wykładowca Wyższej Szkoły Promocji, Mediów i Show Businessu;
Tomasz Brzozowski – prezes Impresja PR, wydawca Kurier365.pl, BiznesCiti;
Adam Gąsior – redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl;
Marcin Mączyński – sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty