Polonus pomoże w promocji Polski
W siedzibie Polonusa doszło do podpisania porozumienia partnerskiego między Polską Organizacją Turystyczną, a spółką Polonus. Obie strony zdecydowały się m.in. współdziałać na rzecz rozwoju i promocji rodzimej turystyki.
Porozumienie podpisali prezes POT Robert Andrzejczyk i prezes zarządu Polonus Maciej Acedański. Jest ono wstępem do wspólnych, długofalowych działań mających przyczynić się do rozwoju pasażerskiego rynku transportu autokarowego, a w konsekwencji zwiększenia krajowego ruchu turystycznego. Pierwszym projektem, przy którym obaj partnerzy będą współpracować, jest jesienna akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”.
Robert Andrzejczyk, prezes POT, powiedział: „Bardzo się cieszę z nawiązania strategicznej współpracy z kolejnym przewoźnikiem. Jestem bardzo zadowolony z efektów współdziałania zarówno z PLL LOT, jak i PKP Intercity. Razem udowadniamy, że Polska jest krajem atrakcyjnym turystycznie i pracujemy nad zwiększeniem ruchu turystycznego. Pierwszą akcją, w którą włączy się nasz nowy partner promocyjny będzie jesienna edycja akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny.
Wierzę, że dzięki tej współpracy jeszcze więcej Polaków w pierwszy weekend października wyruszy w Polskę i skorzysta z ofert obniżonych o 50 proc.”Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, dodał: „Współpraca z POT doskonale wpisuje się w realizację nowej strategii Polonus, w której poprzez działania konsolidacyjne i partnerskie zwiększamy atrakcyjność naszej oferty i zachęcamy mieszkańców Polski do podróżowania na pokładach komfortowych autokarów. Tuż po uruchomieniu sieci Polonus Partner, która ma na celu integrację polskich przewoźników, przyszedł czas na kolejne działania mające na celu promowanie podróżowania po naszym pięknym kraju. Jesteśmy dumni, że mamy swój wkład w rozwój polskiej turystyki.”
Współpraca będzie opierała się na promocji w materiałach wydawniczych i wizerunkowych, wspólnej organizacji spotkań i imprez mających na celu kreowanie i promowanie produktów turystycznych, a także realizacji imprez i wydarzeń promocyjnych organizowanych w kraju i za granicą. Zarówno POT, jak i Polonus będą wspólne działania wspierać również poprzez promocję na swoich stronach internetowych i na profilach w mediach społecznościowych.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2024
Ryanair uruchamia rozkład lotów na lato 2025
15 listopada linie lotnicze Ryanair poinformowały o uruchomieniu rozkładu lotów na lato…
0 Komentarzy1 Minuta
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty