Polonus – ponad ćwierć miliona pasażerów w wakacje
Z usług narodowego przewoźnika skorzystało w sezonie wakacyjnym ponad 250 tysięcy pasażerów. Duża popularność połączeń Polonus przyczyniła się do ponad 10 proc. wzrostu sprzedaży biletów, 30 proc. wzrostu sprzedaży agencyjnej oraz aż o 200 proc. wzrostu sprzedaży w aplikacji mobilnej.
W ramach zainicjowanego przez Polonusa porozumienia Polonus Partner pojazdy zrzeszonych przewoźników przejechały ponad 4 miliony kilometrów.
Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, powiedział: “Najbardziej intensywny czas w roku, czyli sezon wakacyjny przyniósł wyjątkowo pozytywne efekty. Dziękuję wszystkim pasażerom, którzy nam zaufali oraz wspaniałym kierowcom za profesjonalną obsługę i utrzymywanie najwyższych standardów bezpieczeństwa.”
Polonus nieustannie pracuje nad optymalizacją swojej siatki połączeń. Działania te zaowocowały wprowadzeniem 3 nowych linii dalekobieżnych do Bartoszyc, Giżycka oraz Solca-Zdroju.
Sieć Polonus Partner, powołana w 2018 roku na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego potwierdziła swoje mocne miejsce w branży. 130 jednolicie oznaczone pojazdy należące do 8 regionalnych liderów, w ramach 50 linii krajowych, przejechały 4 000 000 kilometrów odwiedzającym przy tym ponad 250 miast.
Intensywny sezon wakacyjny nie przeszkodził w zwróceniu się w stronę kwestii społecznych. Spółka Polonus już po raz trzeci zaangażowała się w akcję „Kolej na Ciebie. Uratuj życie!”, gdzie wspólnie z przedstawicielami PKP propagowała oddawanie krwi w objazdowych punktach krwiodawstwa.
W wakacje Polonus oraz przewoźnicy z Polonus Partner zainicjowali akcję skierowaną do pasażerów informującą o konieczności posiadania ważnego biletu na przejazd. Pokazywano korzyści z tego płynące, w tym objęcie ubezpieczeniem na czas podróży.
Działania podejmowane przez Polonus przyczyniły się do wzrostu sprzedaży biletów o ponad 10 proc. Szczególnie cieszy popularność wśród podróżnych nowoczesnych rozwiązań mobilnych, takich jak aplikacja mobilna, w której sprzedaż wzrosła aż o 200 proc. względem ubiegłego roku. Rozbudowa sieci agentów przyczyniła się także do wzrostu sprzedaży w tym kanale, który wyniósł aż 30 proc.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty