Polonus – ponad ćwierć miliona pasażerów w wakacje
Z usług narodowego przewoźnika skorzystało w sezonie wakacyjnym ponad 250 tysięcy pasażerów. Duża popularność połączeń Polonus przyczyniła się do ponad 10 proc. wzrostu sprzedaży biletów, 30 proc. wzrostu sprzedaży agencyjnej oraz aż o 200 proc. wzrostu sprzedaży w aplikacji mobilnej.
W ramach zainicjowanego przez Polonusa porozumienia Polonus Partner pojazdy zrzeszonych przewoźników przejechały ponad 4 miliony kilometrów.
Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, powiedział: “Najbardziej intensywny czas w roku, czyli sezon wakacyjny przyniósł wyjątkowo pozytywne efekty. Dziękuję wszystkim pasażerom, którzy nam zaufali oraz wspaniałym kierowcom za profesjonalną obsługę i utrzymywanie najwyższych standardów bezpieczeństwa.”
Polonus nieustannie pracuje nad optymalizacją swojej siatki połączeń. Działania te zaowocowały wprowadzeniem 3 nowych linii dalekobieżnych do Bartoszyc, Giżycka oraz Solca-Zdroju.
Sieć Polonus Partner, powołana w 2018 roku na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego potwierdziła swoje mocne miejsce w branży. 130 jednolicie oznaczone pojazdy należące do 8 regionalnych liderów, w ramach 50 linii krajowych, przejechały 4 000 000 kilometrów odwiedzającym przy tym ponad 250 miast.
Intensywny sezon wakacyjny nie przeszkodził w zwróceniu się w stronę kwestii społecznych. Spółka Polonus już po raz trzeci zaangażowała się w akcję „Kolej na Ciebie. Uratuj życie!”, gdzie wspólnie z przedstawicielami PKP propagowała oddawanie krwi w objazdowych punktach krwiodawstwa.
W wakacje Polonus oraz przewoźnicy z Polonus Partner zainicjowali akcję skierowaną do pasażerów informującą o konieczności posiadania ważnego biletu na przejazd. Pokazywano korzyści z tego płynące, w tym objęcie ubezpieczeniem na czas podróży.
Działania podejmowane przez Polonus przyczyniły się do wzrostu sprzedaży biletów o ponad 10 proc. Szczególnie cieszy popularność wśród podróżnych nowoczesnych rozwiązań mobilnych, takich jak aplikacja mobilna, w której sprzedaż wzrosła aż o 200 proc. względem ubiegłego roku. Rozbudowa sieci agentów przyczyniła się także do wzrostu sprzedaży w tym kanale, który wyniósł aż 30 proc.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
Finnlines podsumowuje dziewięć miesięcy działalności na trasie Świnoujście – Malmö
14 stycznia 2025 na pokładzie statku M/S Finnfellow Finnlines przy Euroterminalu w…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
PLL LOT połączą Kraków z Paryżem. Nowe połączenie od 31 marca
Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły uruchomienie bezpośrednich rejsów z Krakowa do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Wizz Air wznawia loty do Tel Awiwu
Od 16 stycznia pasażerowie z Katowic, Krakowa i Warszawy mogą ponownie korzystać z lotów…
0 Komentarzy1 Minuta
16 stycznia 2025
Emirates zwiększają liczbę lotów na Madagaskar. Sześć połączeń tygodniowo od kwietnia
Po inauguracji lotów Emirates na Madagaskar we wrześniu 2024 roku, przewoźnik wprowadza…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Podróże od 79 zł w styczniu, lutym i marcu
Ryanair uruchomiła dziś (środa, 15 stycznia) 48-godzinną wyprzedaż błyskawiczną z…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
Ryanair ogłasza letni rozkład lotów z Bydgoszczy. Sześć tras i nowy kierunek
Ryanair poinformował o swoim rozkładzie lotów na lato 2025 r. z Bydgoszczy, obejmujący…
0 Komentarzy4 Minuty