Polregio zmieni system sprzedaży biletów online
Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO, ogłosiły przetarg na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online z aplikacją na urządzenia mobilne wraz z usługą utrzymania.
Spółka Przewozy Regionalne, ogłosiła przetarg na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online (SSBO) oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Wykonawca przygotuje analizę przedwdrożeniową i opracuje projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia; wykona i wdroży system oraz aplikację mobilną; będzie świadczył usługę asysty wdrożeniowej maksymalnie do 3 miesięcy od uruchomienia systemu i aplikacji oraz będzie świadczył usługę serwisu przez 36 miesięcy od zakończenia asysty wdrożeniowej.
Anna Lenarczyk, członek zarządu – dyrektor handlowy Spółki Przewozy Regionalne, powiedziała: „W odróżnieniu od obecnego modelu nowy System Sprzedaży Biletów Online będzie własnością przewoźnika. Będziemy mieli pełen wpływ na jego funkcjonowanie i kierunki rozwoju m.in. w zakresie doboru takich funkcjonalności, jakie będą nam potrzebne. To kolejny krok w udoskonalaniu obsługi pasażerów POLREGIO. Należy przy tym podkreślić, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na nowe kanały sprzedaży biletów.”
Użytkownik SSBO będzie miał możliwość wydrukowania zakupionych biletów jak również przechowywania ich na urządzeniu mobilnym. SSBO docelowo będzie mógł być zintegrowany z systemem powiadomień dotyczących podróży. Nowy system i aplikacja mobilna mają zostać udostępnione pasażerom w IV kwartale br.
Przewozy Regionalne prowadzą kompleksowe działania unowocześniające obszar dystrybucji biletów. W tym roku przewoźnik wybrał dostawcę nowoczesnych terminali mobilnych z możliwością płatności kartą do potrzeb obsługi pociągów POLREGIO. Spółka ogłosiła również konkurs na nowy system zarządzający sprzedażą biletów (SSB), który pozwoli usprawnić proces kompleksowego zarządzania sprzedażą i zastąpi obecnie użytkowane systemy backoffice oparte na wielu budowanych przez lata niezależnych systemach. System ten będzie w czasie rzeczywistym komunikować się z innymi kanałami dystrybucji biletów oraz umożliwiać współpracę z systemami innych przewoźników. Będzie także umożliwiał nabywanie biletów wspólnych oraz pozwalał na rozwój nowoczesnych interfejsów sprzedaży.
SSBO i aplikacja mobilna staną się interfejsami wspomnianego systemu centralnego SSB.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty