Polska Organizacja Turystyczna – start kampanii „Poland. More than you expected”
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła dużą kampanię promocyjną pod hasłem „Poland. More than you expected”. Celem jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.
POT chce pokazać odbiorcom, że w Polsce można spotkać światowej klasy atrakcje, a nasz kraj jest kierunkiem czekającym wciąż na odkrycie.
Kampania wizerunkowa prowadzona jest na 14 rynkach zagranicznych, tj. w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia). Główne kanały mediowe to GDN, portale horyzontalne, YouTube i Facebook.
Grupą docelową są mieszkańcy wybranych rynków zagranicznych w wieku 25-45 lat korzystający z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej zainteresowani zwiedzaniem miast i kulinariami, przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem oraz turystyką kulturową.
Rafał Szlachta, prezes POT, powiedział: „Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Zamierzamy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem Poland. More than you expected planujemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów.”
Spot reklamowy można obejrzeć pod tym linkiem: https://youtu.be/vIXoqdY2bcg
Kampania realizowana jest przy współpracy z Esky.pl oraz SOJERN. Spot został wyprodukowany przez agencję Pro Loko.
Działania promocyjne trwać będą w listopadzie i grudniu.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Certyfikaty POT: najlepsze produkty turystyczne 2024 roku
Złoty Certyfikat POT dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, Morskie Centrum Nauki…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Już cztery polskie regiony zostały wyróżnione przez Przewodnik Michelin
Zakończyła się selekcja lokali wyróżnionych przez znany i ceniony na świecie Przewodnik…
0 Komentarzy5 Minuty
20 grudnia 2024
Weekend w Krakowie z Tomaszem Karolakiem od Fly.pl. Oprowadzanie po Krakowie dziennym i nocnym z noclegiem w hotelu pięciogwiazdkowym będzie do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Boom na Polskę. Jak przyciągnąć turystów z Bliskiego Wschodu
W ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie turystów arabskich szeroko…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Warszawa w oczach zagranicznych dziennikarzy
Wizyty prasowe dla mediów zagranicznych stanowią doskonałą okazję do pokazania atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty