Polska prezentuje swoją ofertę biznesową i kulturalną na IMEX Frankfurt 2023
Podczas tegorocznych targów IMEX Poland Convention Bureau postawiło siłę marketingu sensorycznego. Na polskim stoisku wystawiło się 18 wystawców prezentujących produkty i usługi.
Stoisko Polski, które prezentowało produkty i usługi 18 wystawców, przyciągnęło uwagę gości targów IMEX. Odbyło się ponad 300 spotkań biznesowych, a liczne nieoficjalne spotkania rozwinęły możliwości networkingowe.
Spotkajmy się na stoisku
„Jako osoba, która od wielu lat uczestniczy w targach IMEX, mogę powiedzieć, że tegoroczna edycja okazała się jedną z najlepszych. Targi były zdecydowanie większe niż rok temu, co jest dobitnym dowodem na to, że nasza branża obronną ręką wychodzi z pandemii. Poprawiła się również jakość rozmów biznesowych, dzięki czemu odbyłam naprawdę ciekawe spotkania. Wśród hosted buyersów przeważali tym razem przedstawiciele stowarzyszeń. Pytali co prawda głównie o mniejsze konferencje, dla 100-200 osób, ale – poza Europą – reprezentowali też odległe kierunki, takie jak Australia czy Stany Zjednoczone. Widać, że coraz więcej potencjalnych klientów z przysłowiowego drugiego końca świata interesuje się Europą Środkową, w tym Polską. To dla nas świetna wiadomość” – powiedziała Aneta Książek, kierownik PCB POT.
Na stoisku zaserwowano sękacze prosto z Podlasia oraz wiele słodkości i lokalnych produktów. Polscy partnerzy przeprowadzili na stoisku ponad 300 oficjalnie zaplanowanych spotkań biznesowych. Co więcej, liczne nieoficjalne spotkania odbywały się na w różnych przestrzeniach Messe Frankfurt oraz w trakcie dodatkowych wydarzeń, zwiększając możliwości networkingowe.
„W ciągu dwóch dni zespół Poland Convention Bureau przeprowadził ponad 30 zaplanowanych spotkań biznesowych. Mieliśmy zaszczyt rozmawiać o możliwościach współpracy z cenionymi profesjonalistami z branży spotkań z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych. Na szczególną uwagę zasługuje duże zainteresowanie ze strony przedstawicieli z USA, którzy badali potencjał Polski ze względu na wiele dużych inwestycji amerykańskich firm IT w naszym kraju. Stanowi to niezwykłą szansę dla organizacji eventów, podróży motywacyjnych, rezerwacji hotelowych i unikalnych usług w ramach polskiej branży MICE – mówi Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w Poland Convention Bureau.
W tym roku na targach IMEX zespół Poland Convention Bureau skupił się na marketingu sensorycznym. Poprzez wydarzenia muzyczne na stoisku i poza nim nawiązano do tematu przewodniego tegorocznych targów IMEX jakim była Ludzka Natura (Human Nature).
Wśród wystawców znaleźli się m.in. Centrum Kongresowe ICE Kraków, Creative Poland, DMC Poland oraz G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego. Dodatkowo udział wzięli Gdańsk Convention Bureau, Furnel Travel International, Kraków Convention Bureau, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lubelskie Centrum Konferencyjne, Łódź Convention Bureau oraz Marriott International – Polish National Sales Office.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Podróż w rytmie slow – Mołdawia na Targach ITTF Warsaw
Mołdawianie mówią, że gościnność to ich drugie imię, dlatego każdy, kto odwiedzi ten…
0 Komentarzy8 Minuty