Polski biznes MICE przyciąga coraz więcej dalekich krajów
Coraz więcej kierunków biznesowych zabiega o polskiego klienta MICE. Jesteśmy postrzegani jako rosnący, dynamiczny rynek, na którym można znaleźć klientów z coraz większym budżetem. Polskie agencje incentive spotykają się z prawie 50 wystawcami, biorącymi udział w wiosennej edycji Travel Biddera.
Ok. 100 kupujących prowadzi rozmowy podczas workshopu branży MICE, który odbywa się w warszawskim hotelu Sound Garden. Wiosenna edycja cyklicznego spotkania agencji eventowych z DMC, Travel Bidder, przyciągnęła ok. 50 firm z różnych kontynentów.
Kierunki long haul chcą polskich klientów
„Warto zwrócić uwagę na to, że Polska przyciąga coraz więcej firm z krajów daleko położonych, dostępnych w połączeniach long haul. Podczas tej edycji debiutuje u nas partner z Brazylii, po raz drugi wystawia się kontrahent z Bhutanu. Mamy firmy z Indii, Polską interesuje się też coraz więcej podmiotów z Rosji. Jest u nas nawet DMC z Hawajów, a poza tym duże sieci hotelowe, np. Belmond” – mówi Katarzyna Kałuża, business development director w Travel Bidder, firmie organizującej wydarzenie.
Atrakcyjność polskiego rynku potwierdza Barbara Klary, przedstawiciel Biura Promocji Turystyki Saksonii, jednego z wystawców: „Nikt by tutaj nie przyjeżdżał, gdyby nie było widać, że ta gałąź turystyki się rozwija. Firmy mają budżety na podróże, w zeszłym roku poczuliśmy to w Saksonii. W tym roku też będą pieniądze na polskim rynku, więc DMC mają co tutaj robić. Wybór kierunków jest ogromny, a zainteresowanych Polską coraz więcej. Jako wystawcy musimy więc coraz bardziej się starać, pokazywać coś nowego.”
Savoir vivre w biznesie i technologie
Podczas wydarzenia swoje usługi promują też PLL LOT, które w czerwcu otwierają połączenie do Miami. Nowością podczas tej edycji są też szkolenia Incentive Booster, podczas których można zapoznać się z zasadami savoir vivre w podróży i biznesie. Warsztaty prowadzi Radosław Szafranowicz-Małozięć, a jego przedsięwzięcie – KadryTurystyki.pl są jednym z partnerów wydarzenia.
Partnerem jest też jak zawsze SITE Poland, czyli oddział Society for Incentive Travel Excellence. Jednocześnie z workshopem odbywa się spotkanie międzynarodowej komisji tej organizacji. Tematem spotkania jest m.in. konieczność edukowania zagranicznych wystawców na temat polskiego rynku i polskiego klienta MICE.
Partnerem Meet the Bidder jest też firma Connecto, która dostarczyła nowe rozwiązania technologiczne. Podczas wydarzenia można natknąć się na „meeting points”, czyli kostki pozwalające błyskawicznie wymienić się danymi kontaktowymi – wystarczy jednocześnie ze swoim rozmówcą przytknąć do urządzenia swój identyfikator.
Kolejną nowością jest aplikacja konferencyjna stworzona specjalnie dla Meet the Bidder. Uczestnicy wydarzenia mają w niej m.in. dostęp do swojej listy spotkań, listy wystawców, mogą ich odnaleźć na sali i otrzymać „zaliczenie” odbytego spotkania.
Następna edycja Meet the Bidder planowana jest na 5 czerwca (Nowotel Centrum), a jesienna – na 26 listopada. Organizatorzy zapowiadają, że obu będą towarzyszyły wydarzenia wieczorne, organizowane wspólnie z SITE Poland. W planach jest też rozwój programu hosted buyers.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty