Polski Holding Hotelowy wprowadza do Polski markę Le Méridien
Podczas „Hotel Trends Poland&CEE”, prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, Gheorghe Marian Cristescu oraz Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International podpisali list intencyjny na wprowadzenie ekskluzywnej marki Le Méridien. Pod szyldem tej marki będzie funkcjonował hotel Royal w Krakowie, należący do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.
Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego, powiedział: “Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju spółki PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Le Méridien idealnie pasuje do hotelu Royal, który zlokalizowany jest w centrum Krakowa oraz w pobliżu największych atrakcji turystycznych, licznie odwiedzanych przez gości zagranicznych. Będzie to jedyny hotel marki Le Méridien w Polsce, jednej z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej.”
Le Méridien to ekskluzywna, międzynarodowa marka hoteli należąca do sieci Marriott International. Le Mèridien wierzy, że każdy w czasach nieograniczonych możliwości podróżowania powinien odkrywać świat w wielkim stylu. Głównym celem marki jest pokazanie tych miejsc poprzez zabytki, dźwięki, aromaty i oferty kulinarne, inspirując gości pięknymi i kulturalnymi doświadczeniami opartymi na jej paryskich korzeniach. Obecnie jest ona jedną z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej, z lokalizacjami na całym świecie m. in. w Stanach Zjednoczonych i Europie, a także bardziej odległe i egzotyczne miejsca, takie jak Bali, Bora Bora i Marrakesz. W Krakowie natomiast, hotel Le Méridien będzie jedynym hotelem w Polsce.
Gheorghe Marian Cristescu, dodał: “Ze względu na piękną historię Krakowa cieszę się, że będziemy mogli dalej posługiwać się nazwą „Royal”, która jest silnie związana z historią tego wyjątkowego miasta. Jednym z założeń PHH jest również dbanie i pielęgnowanie hotelarskich tradycji, tam gdzie znajdują się historyczne budowle takie jak hotel Royal, który przez wiele lat był zaniedbany mimo jego znakomitej lokalizacji i wielkiego potencjału.”
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
IGHP: udany rok 2024 w hotelach
Rok 2024 hotelarze oceniają pozytywnie – wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej…
0 Komentarzy9 Minuty
9 stycznia 2025
PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
Władysław Grochowski przedstawia plany Arche na 2025. Pięć nowych hoteli rocznie i rozwój EkoFarmy
Notowane na Catalyst Arche S.A. to deweloper hotelowo-mieszkaniowy oraz największy w…
0 Komentarzy7 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty