Polskie biura podróży spotkają się z portugalskimi partnerami. Warsztaty w Warszawie i Wrocławiu
Dwa spotkania portugalskich dostawców usług turystycznych z polskimi biurami podróży odbędą się w listopadzie. Zaplanowane zostały lokalizacje we Wrocławiu – 22 listopada i w Warszawie – 23 listopada.
„Portugalia i kraje portugalskojęzyczne” to warsztaty turystyczne organizowane od 2016 roku przez Polsko-Portugalską Izbę Gospodarczą /PPCC/ przy wsparciu agencji rządowej Turismo de Portugal. To największa tego rodzaju inicjatywa na polskim rynku, gromadząca kilkudziesięciu dostawców usług turystycznych reprezentujących różne regiony Portugalii oraz inne kraje portugalskojęzyczne.
W tym roku swoją obecność potwierdziły sieci hotelowe, DMC, organizacje promocji turystyki oraz dostawcy usług dla biur podróży z Portugalii kontynentalnej, Madery, Azorów, Wysp Zielonego Przylądka, Brazylii oraz TAP Portugal, narodowy przewoźnik Portugalii. Warsztaty organizowane są w dwóch polskich miastach. Trzecie spotkanie odbędzie się dla czeskich biur w Pradze – 20 listopada. W tym roku portugalskie firmy oprócz Warszawy spotkają się z partnerami biznesowymi także we Wrocławiu. Wydarzenie ma formułę workshopu, która pozwala na indywidualne spotkania z portugalskimi partnerami, zapoznanie się z aktualnymi ofertami oraz nawiązanie nowych kontaktów.
„Jako dyrektora bilateralnej izby gospodarczej cieszy mnie, że wymiana turystyczna między Polską a Portugalią wpływa pozytywnie nie tylko na bilans usług pomiędzy obydwoma krajami, lecz przed wszystkim na wzajemne poznanie się, głębsze zrozumienie obu kultur i stworzenie lepszych warunków do współpracy pomiędzy zaangażowanymi firmami z łańcucha turystycznego. Mam nadzieję, że niniejsze wydarzenie przyczyni się do tego po raz kolejny w sposób produktywny” – mówi Wojciech Baczyński, dyrektor generalny Polsko Portugalskiej Izby Gospodarczej.
„2023 to kolejny bardzo dobry rok dla portugalskiej turystyki. Dane, jakimi dysponujemy, odnoszą się do liczby polskich turystów w portugalskiej bazie hotelowej za okres od stycznia do końca lipca 2023 roku. Wzrost w porównaniu do roku ubiegłego wynosi ponad 20 proc. W sierpniu Portugalia gościła Światowe Dni Młodzieży. Szacuje się, że wydarzenie to przyciągnęło do Lizbony i okolic ok. 1,5 mln osób, co bez wątpienia będzie miało pozytywny wpływ na wzrost liczby turystów jak i wpływy z turystyki. Na początku października tego roku Portugalia po raz kolejny otrzymała tytuł „Europe’s Leading Destination 2023” w konkursie World Travel Awards. Od lat stawiamy na turystykę zrównoważoną, na dbałość o ekosystem oraz tworzenie produktów turystycznych unikatowych i wysokiej jakości. Turyści doceniają również bezpieczeństwo, ciepło i życzliwość mieszkańców Portugalii” – dodaje Ewa Waligórska reprezentująca Turismo de Portugal w Polsce.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2024
Ryanair zachęca podróżnych największą promocją w swojej historii
28 listopada od godz. 10 rusza Black Friday w Ryanair. Przewoźnik zapowiada, że…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
28 listopada 2024
Kiwi.com: 43 proc. Polaków wróci na święta do kraju, egzotyka popularna na Nowy Rok
Dla 43 proc. Polaków Boże Narodzenie to czas powrotów – najczęściej do Warszawy, Krakowa…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2024
Brussels Airlines rozszerza siatkę połączeń na lato 2025
Brussels Airlines przygotowują się do sezonu letniego 2025, rozszerzając ofertę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2024
Marta Jonak-Mikołajczyk dyrektorem ds. zarządzania przychodami w hotelu Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach
Marta Jonak-Mikołajczyk została dyrektorem odpowiedzialnym za zarządzanie przychodami w…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2024
Mercure Kraków Stare Miasto partnerem krakowskich szopek
Mercure Kraków Stare Miasto, jako główny partner 82. Konkursu i Wystawy Szopek…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2024
ALLinTOO w Łodzi zgromadziło 60 wystawców i 100 kupujących
Pod koniec października w Hotelu Ambasador Premium w Łodzi odbyła się VI edycja…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2024
IBTM World 2024: Polska zyskuje uznanie jako destynacja MICE
Ponad 73 tys. spotkań biznesowych, wzrost liczby Hosted Buyers o 18 proc. oraz udział…
0 Komentarzy4 Minuty
26 listopada 2024
Ryanair rozszerza współpracę z Omio
Ryanair poinformował, że jego pełna oferta dotycząca lotów na 235 kierunkach jest…
0 Komentarzy1 Minuty