Polskie Linie Lotnicze LOT prezentują nową odsłonę kampanii „Ważne, z kim podróżujesz”
1 maja 2024 roku wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej narodowego przewoźnika pod znanym już hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Slogan nawiązuje do platformy komunikacyjnej, której premiera miała miejsce we wrześniu 2023 roku. Jej nowa odsłona ponownie akcentuje rolę pracowników w tworzeniu doświadczeń z podróży, a także zwraca uwagę na nowe kierunki w siatce połączeń LOT-u.
Bohaterami drugiej odsłony kampanii ponownie zostali przedstawiciele personelu kokpitowego i pokładowego PLL LOT – osoby, które pasażerowie mogą spotkać na co dzień podczas podróży na pokładach przewoźnika. Tym razem byli to Patryk Bucholc (pierwszy oficer B737) i Ada Kołodziej (stewardesa) oraz Magdalena Pyszyńska (pierwsza oficer B787) i Dariusz Żelazko (steward).
Kontynuacja kampanii wizerunkowej ma także na celu zwrócenie uwagi na nowe połączenia w siatce przewoźnika, co jest potwierdzeniem realizacji strategii na lata 2024-2028. Polskie Linie Lotnicze LOT w tym roku zainaugurowały rejsy do stolicy Uzbekistanu – Taszkentu, wznowiły połączenia do Aten, a od czerwca uruchomią kolejne dwa nowe kierunki – Rijad w Arabii Saudyjskiej oraz rumuńską Oradeę.
„Nowa odsłona kampanii jest kontynuacją działań związanych z rozwojem marki LOT, w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Wartość LOT-u tkwi nie tylko w atrakcyjnych połączeniach, ale przede wszystkim w ludziach, którzy ją tworzą. Dlatego też, w drugiej odsłonie kampanii, koncentrujemy się na ich rolach i pokazujemy, że to właśnie oni dbają o wyjątkowe doświadczenia w podróży z PLL LOT. Hasło „Ważne, z kim podróżujesz” powstało z myślą o pasażerach – o tych, którzy marzą o odkrywaniu świata i o tych, którzy nieustannie szukają inspiracji. Zapraszamy wszystkich podróżujących, by odkrywali nowe kierunki i realizowali podróżnicze marzenia na gościnnych pokładach PLL LOT” – podkreśla Ewa Lampart, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.
Działania promocyjne
Działania promujące drugą odsłonę kampanii wizerunkowej „Ważne, z kim podróżujesz” realizowane będą do końca maja w formie reklam OOH, w tym na tradycyjnych billboardach, nośnikach citylight i digital. Kampania OOH potrwa do końca maja, natomiast w pozostałych kanałach będzie kontynuowana do końca sierpnia 2024 roku.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty