POT, Nekera i Tourist Polska zaproszą agentów na wizyty studyjne

Polska Organizacja Turystyczna postanowiła wzmocnić rynek krajowy poprzez organizację study tourów dla agentów turystycznych oferujących krajowe imprezy turystyczne.
Celem organizowania podróży studyjnych dla agentów turystycznych oferujących krajowe imprezy turystyczne jest zwiększenie zainteresowania polską ofertą turystyczną oraz walka z sezonowością. POT będzie zachęcać do podróży także poza sezonem wysokim.
Pierwsze wizyty studyjne planowane są na przełomie sierpnia i września i obejmą Szlak Piastowski oraz takie miasta jak Poznań, Bydgoszcz, Toruń i Trójmiasto.
POT rozpocznie od podróży studyjnych współorganizowanych z największymi polskimi touroperatorami oferującymi wyjazdy krajowe: Nekera oraz Tourist Polska
Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, powiedział: „W roku ubiegłym na zaproszenie POT do Polski przyjechało ponad 660 touroperatorów zagranicznych. Tym razem postanowiliśmy skupić się na organizowaniu wizyt studyjnych głównie dla agentów krajowych. Podczas podróży będziemy pokazywać Polskę głównie przez pryzmat produktów nagrodzonych Certyfikatem POT, obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO oraz laureatów konkursów „EDEN” i „Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej.”
Maciej Nykiel, prezes touroperatora Nekera, dodał: „Zależy nam na tym, by „odczarować” wyjazdy i oswoić Polaków z nową rzeczywistością. Podczas study tourów, organizowanych wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną, postaramy się zwiększyć świadomość także wśród agentów. W naszym kraju jest mnóstwo obiektów i atrakcji, które oferują usługi na bardzo wysokim poziomie.”
Sebastian Nasiłowski, prezes Tourist Polska, podkreślił: „Polska jest krajem o bogatej ofercie turystycznej, z czego wielu touroperatorów nie zdaje sobie sprawy. Wspólnie z POT chcemy zachęcić branżę to promowania tych nieodkrytych, nieoczywistych miejsc.”
Podczas wyjazdów zostaną zachowane wszelkie konieczne środki bezpieczeństwa i wytyczne epidemiologiczne. Wizyty studyjne organizowane wspólnie z Nekerą oraz z Tourist Polska to dopiero początek. Polska Organizacja Turystyczna zaprasza do współpracy wszystkich touroperatorów posiadających w swojej ofercie turystykę krajową
POWIĄZANE WPISY
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty