POT podsumowuje pierwsze trzy kwartały 2016 roku
Warsztaty dla samorządowców, podróże studyjne promocja podczas EURO 2016 i Światowych Dni Młodzieży – Polska Organizacja Turystyczna podsumowała najważniejsze działania w pierwszych trzech kwartałach tego roku. Na zaproszenie POT przez pierwsze dziewięć miesięcy 2016 roku Polskę odwiedziło 364 przedstawicieli branży turystycznej z 19 krajów oraz 241 dziennikarzy również z 19 krajów. POT zorganizował różnego rodzaju warsztaty i szkolenia dla reprezentantów z JST, ROT-ów i LOTów, w których wzięło udział 1320 osób.
Podczas tegorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2016, polską wioskę w Paryżu odwiedziło 170 tys. Gości, a 1 498 000 słuchaczy miało okazję wysłuchać spotów reklamowych nadawanych w rozgłośni France Bleu, która była oficjalnym partnerem EURO 2016. Po Paryżu jeździły rowery z reklamą Polski, rozdano 15 tys. kartek konkursowych
Z kolei akcja promocyjna w mediach podczas Światowych Dni Młodzieży objęła swoim zasięgiem 17 582 000 osób a kampania #share Poland – 1 886 927 osób. Podczas ŚDM rozdano 42 400 egzemplarzy promocyjnych. W pawilonie Polski w Krakowie goście zrobili 8 202 zdjęcia a na facebooku 4 496 fotografii.
POWIĄZANE WPISY
5 listopada 2024
Save the date! IV Gala Waszej Turystyki już 10 stycznia 2025
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl ma zaszczyt zaprosić na IV Galę Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty