POT szuka specjalistów od marketingu i osoby do sekretariatu
Polska Organizacja Turystyczna poszukuje pracownika na stanowiska: głównego specjalisty i starszego specjalisty do departamentu marketingu oraz pracownika na stanowisko: specjalisty ds. obsługi sekretariatu w centrali POT.
Zadania głównego specjalisty w departamencie marketingu:
• Planowanie i realizacja projektów, kampanii oraz innych inicjatyw promujących Polskę wśród turystów krajowych;
• Koordynowanie współpracy z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi, samorządem terytorialnym, organizacjami, stowarzyszeniami oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji wspólnych projektów;
• Udział w konferencjach, seminariach, szkoleniach, targach i innych tego typu przedsięwzięciach organizowanych w regionach oraz współpraca z ich organizatorami;
• Reprezentowanie POT w gremiach turystycznych związanych z promocją turystyki krajowej (kapituły konkursowe, zespoły eksperckie itp.);
• Współpraca z ministrem właściwym i innymi ministerstwami w ramach szeroko rozumianej promocji turystycznej kraju;
• Planowanie i terminowe prowadzenie zamówień publicznych oraz budżetu w zakresie realizowanych projektów;
• Sporządzanie sprawozdań okresowych z wykonania planów działania POT.
Poszukiwana jest osoba:
• Z wykształceniem wyższym;
• Z min. 4- letnim doświadczeniem w pracy na danym stanowisku;
• Ze znajomością języka angielskiego w zakresie komunikatywnym;
• Z dobrą znajomością pakietu MS Office, zwłaszcza Word, Excel; MS Teams;
• Z umiejętnością pracy pod presją czasu;
• Z umiejętnością zarządzania zespołem;
• Odważnej w prezentowaniu własnych wizji i pomysłów oraz skutecznej w ich realizacji;
• Z doskonałymi zdolnościami interpersonalnymi;
• Z zaangażowaniem i dynamizmem w działaniu;
• Kreatywnej, z otwartym umysłem.
Zadania starszego specjalisty w departamencie marketingu:
• Realizacja wszystkich działań promocyjnych branżowego programu promocji usług prozdrowotnych (Poland is well) w charakterze lidera projektu;
• Planowanie zadań oraz monitorowanie i kontrola stanu ich realizacji zgodnie z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym;
• Dokonywanie oceny postępów wdrażania przedsięwzięcia oraz podejmowanie ewentualnych działań naprawczych;
• Sporządzanie cyklicznych i doraźnych sprawozdań merytorycznych i finansowych we współpracy z Departamentem Administracji i Finansów;
• Merytoryczna i finansowa realizacja przedsięwzięcia w zakresie: opracowywania harmonogramu rzeczowo- finansowego zadań, terminowości ich wykonywania, przestrzegania rygoru kwalifikowalności kosztów zgodnie z obowiązującą dokumentacją, tj. umową, wytycznymi i instrukcjami instytucji zarządzających i finansujących oraz przepisami prawa;
• Terminowe sporządzanie raportów, wniosków o płatność oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych, w tym okresowych, rocznych i końcowych we współpracy z Departamentem Administracji i finansów;
• Udział w procesie dokonywania zakupów oraz postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, do których ma zastosowanie Ustawa Prawo zamówień publicznych w związku z realizacją narzędzi marketingowych i zadań wskazanych w dokumentacji projektowej;
• Realizacja wybranych projektów z obszaru przemysłu spotkań.
Poszukiwana jest osoba:
• Z wykształceniem wyższym;
• Z min. 3- letnim doświadczeniem w pracy, przy czym preferowane- na stanowisku związanym z pracą przy środkach unijnych;
• Ze znajomością języka angielskiego w zakresie komunikatywnym;
• Z dobrą znajomością pakietu MS Office, zwłaszcza Word, Excel;
• Ze znajomością zasad i umiejętnością pisania pism administracyjnych;
• Z umiejętnością pracy pod presją czasu;
• Odważnej w prezentowaniu własnych wizji i pomysłów oraz skutecznej w ich realizacji;
• Z doskonałymi zdolnościami interpersonalnymi;
• Z zaangażowaniem i dynamizmem w działaniu;
• Kreatywnej, z otwartym umysłem.
Zadania specjalisty ds. obsługi sekretariatu:
• Obsługa centrali telefonicznej POT;
• Obsługa kancelaryjna (rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej);
• Rejestracja dokumentów finansowo – księgowych wpływających do POT;
• Prowadzenie rejestru umów oraz zleceń POT;
• Przygotowywanie projektów umów oraz zleceń stosownie do zakresu obowiązków;
• Zakup biletów lotniczych na potrzeby delegacyjne ścisłego kierownictwa i pracowników POT;
• Zapewnienie ubezpieczenia ścisłemu kierownictwu i pracownikom POT w związku z wyjazdami służbowymi;
• Obsługa gości POT;
• Nadzór nad obiegiem dokumentów;
• Przygotowywanie dokumentacji firmowej;
• Prowadzenie korespondencji;
• Współpraca z innymi działami POT;
• Umawianie spotkań.
Poszukiwana jest osoba:
• Z wykształceniem wyższym lub średnim;
• Z min. 2- letnim doświadczeniem w pracy na danym stanowisku;
• Ze znajomością języka angielskiego w zakresie komunikatywnym;
• Z dobrą znajomością pakietu MS Office, zwłaszcza Word, Excel;
• Ze znajomością zasad i umiejętnością pisania pism administracyjnych;
• Z umiejętnością pracy pod presją czasu;
• Odważnej w prezentowaniu własnych wizji i pomysłów oraz skutecznej w ich realizacji;
• Z doskonałymi zdolnościami interpersonalnymi;
• Z zaangażowaniem i dynamizmem w działaniu;
• Kreatywnej, z otwartym umysłem.
Zgłoszenia należy przesyłać na adres: [email protected] w terminie do dnia 05.11.2021 r.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty