POT wzmacnia zespół od promocji w internecie

Dwie nowe osoby zajmują się w Polskiej Organizacji Turystycznej promocją Polski w internecie: Arkadiusz Osipiuk będzie pełnił funkcję wicedyrektora Departamentu e-Informacji, zaś Magdalena Żelazowska zajmie się m.in. zarządzaniem mediami społecznościowymi pełniąc obowiązki starszego specjalisty.

Arkadiusz Osipiuk, nowy wicedyrektor Departamentu e-Informacji, to menadżer z doświadczeniem w marketingu internetowym. Przed przyjściem do POT przez wiele lat był związany z Orange Polska SA, gdzie ostatnio kierował projektem, który miał na celu wprowadzenie i optymalne wykorzystanie Google Analytics 360. Wcześniej kierował komórką analityczną wspierającą kampanie sprzedażowe. Arkadiusz Osipiuk w Polskiej Organizacji Turystycznej będzie się zajmował nadzorowaniem działań związanych z pozycjonowaniem i analityką, kampaniami internetowymi i systemem zarządzania relacjami z klientami POT.

W Departamencie e-Informacji pracę rozpoczęła także Magdalena Żelazowska. Doświadczenie zawodowe w marketingu oraz public relations zdobywała m.in. w Bauer Media Group i Grupie Interia.pl. Ostatnio zarządzała działem marketingu w wydawnictwie HarperCollins Polska sp. z o.o. Magdalena Żelazowska jest również blogerem podróżniczym oraz autorką artykułów w magazynie „Poznaj Świat” oraz portalu Wirtualna Polska. W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie odpowiedzialna za zarządzanie mediami społecznościowymi, przeprowadzanie kampanii internetowych, a także projekty z blogerami i vlogerami.

 

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center