Powiększony hotel NAT w Bukowinie Tatrzańskiej
Polska sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych Nadwiślańska Agencja Turystyczna zakończyła kolejną inwestycję, powiększając bazę noclegową w Bukowinie Tatrzańskiej. Istniejący tam 3-gwiazdkowy hotel sieci został powiększony o nowy budynek, oferujący zarówno pokoje hotelowe, jak i rodzinne, dwupoziomowe apartamenty.
Na początku sierpnia 2019 roku sieć oddała do dyspozycji gości 24 miejsca noclegowe. Dla pierwszych gości oraz osób dokonujących w sierpniu rezerwacji, sieć przewidziała powitalny upominek.
Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o., właściciela sieci NAT, powiedział: „Inwestycję w Bukowinie rozpoczęliśmy niedługo po kategoryzacji naszego hotelu, która miała miejsce w lipcu 2018 roku. Podejmując decyzję o rozbudowie akurat tego hotelu, kierowaliśmy się potrzebami i preferencjami naszych gości oraz atrakcyjnością turystyczną i potencjałem samej Bukowiny Tatrzańskiej i okolic. Główną grupą gości naszej sieci są rodziny z dziećmi, stąd też pomysł na dwupoziomowe apartamenty wyposażone w aneks kuchenny, umożliwiające połączenie niezależnego wypoczynku z możliwością korzystania z zaplecza hotelowego. Przygotowane przez nas miejsca utrzymane są w nowoczesnej i komfortowej aranżacji, nawiązują jednak do podhalańskiej tradycji, posiadając liczne góralskie akcenty. Niewątpliwym atutem jest położenie hotelu w pobliżu tak chętnie odwiedzanych przez gości term.”
Hotel NAT*** w Bukowinie Tatrzańskiej został powiększony o nowy budynek, w którym znajduje się 6 dwuosobowych pokoi hotelowych oraz 3 rodzinne dwupoziomowe apartamenty.
Wszyscy goście, którzy jako pierwsi zameldują się w nowych pokojach i apartamentach otrzymają w prezencie vouchery na 70 proc. zniżki na wszystkie posiłki a la carte w restauracji TaTRadycja, mieszczącej się w Hotelu. Dodatkowo sieć oferuje vouchery zniżkowe dla wszystkich, którzy dokonają rezerwacji apartamentów w sierpniu, na pobyt w dowolnym terminie.
Polska sieć NAT to aktualnie 9 hoteli trzygwiazdkowych oraz 8 ośrodków wypoczynkowych, rozmieszczonych w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w kraju.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty