Powstała federacja branżowa. Taką formę przyjęła Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether
Do podpisania aktu założycielskiego federacji Tugether doszło w siedzibie Pracodawców RP, który był jednocześnie współorganizatorem tego wydarzenia. Niemal dwuletnie efekty współpracy organizacji branżowych z administracją państwową pokazują, że warto razem działać, a także profesjonalnie wspierać tę część gospodarki, która rozbudowanym łańcuchem dostaw obejmuje zarówno rynek krajowy, jak i regionalne rynki zagraniczne.
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether integruje i systemowo wspiera sektor MICE (eventy, targi, kongresy, konferencje), usług hotelarskich, organizatorów wydarzeń rozrywkowo – artystycznych, usług transportowych, technik estradowych, czyli wszystkich branż, które przez ponad trzydzieści lat w Polsce dynamicznie się rozwijały. Niestety zostało, to wstrzymane przez pandemię Covid-19.
„To jest bardzo istotne wydarzenie dla branży, a jej głos jest coraz mocniej słyszalny właśnie poprzez takie inicjatywy. Jeśli chodzi o promocje, to my jesteśmy jak najbardziej zobowiązani do tego, żeby promować turystykę biznesową zarówno w kraju jak i za granicą. Promocja w kraju w związku z oczywistą sytuacją i obostrzeniami, które w tej chwili panują pokazuje, że turysta biznesowy w Polsce nabrał na wartości. W związku z tym został podjęty szereg działań, które podniosą świadomość wśród zleceniodawców i zleceniobiorców tego jak ważną częścią gospodarki jest turystyka biznesowa. Firmy tworzące branżę przemysłu spotkań mają mocny głos i wpływają na szereg działań, jakie będziemy realizować w przyszłym roku” – mówił Artur Pielaszek, zastępca dyrektora departamentu marketingu POT.
Dużą kwestię odgrywa też wizerunek tego spotkania. Do tej pory nie było się ono w opinii publicznej zbyt istotne. Dlatego tym bardziej ważne jest współdziałanie i jednolity głos branży oraz rozpowszechnianie wiedzy na temat tego typu wydarzeń. Polska Organizacja Turystyczna już dostrzegła turystykę biznesową i zaczęła współpracować z organizatorami spotkania nad wspólnymi projektami, co w przyszłości ma skutkować najlepszym efektem promocji przemysłu turystycznego turystycznej.
Powstająca Federacja chce wykorzystać najbliższe półtora roku na zbudowanie silnej merytorycznej konstrukcji pozwalającej na poważne rozmowy z przedstawicielami rządu. Są nastawieni na konkretne rozmowy, o tym jak ma wyglądać polska gospodarka za rok, dziesięć, czy dwadzieścia lat. Niestety takie rozmowy wciąż nie są prowadzone. Rząd nie podjął również żadnych prób rozmów o największym programie gospodarczym w ostatnich latach, ani o innych pomysłach na rozwój polskiej gospodarki.
Podejmowane działania przez Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether mają na celu odbudowę sektora w post-pandemicznej rzeczywistości oraz podejmowanie wspólnych inicjatyw, które będą wspierały branżę na powrót do stabilnego rozwoju na polskim rynku spotkań i wydarzeń.
Organizacje założycielskie biorące udział w podpisaniu aktu założycielskiego Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether (Federacja):
Harmony Polish Hotels
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
Izba Gospodarcza Menedżerów Artystów Polskich
Polska Izba Przemysłu Targowego
Polskie Stowarzyszenie Tłumaczy Konferencyjnych
Polskie Stowarzyszenie Przewoźników Autokarowych
Polskie Stowarzyszenie Rozwoju Infrastruktury Sportu i Rekreacji
Stowarzyszenie Branży Eventowej
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej / Klub Agencji Eventowych
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce
Stowarzyszenie Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
Stowarzyszenie SITE Polska
Zrzeszenie Agentów IATA w Polsce
Związek Organizatorów Sportu Masowego
Gospodarz spotkania – Pracodawcy RP
Sekretarz Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether,
Koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty